باید فضای انتخابات یک فضای بانشاط و با طراوت برای مردم و کاندیداها باشد

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهدلو فرماندار کوهبنان، صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، شهنازی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کوهبنان، بخشداران و مسئولین برگزارکننده انتخابات در این شهرستان های زرند و کوهبنان، نشست مشترک عوامل اجرائی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

خنجری خواستار ایجاد زمینه ای در خصوص حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی شد و خطاب به عوامل اجرائی گفت: باید فضای انتخابات یک فضای بانشاط و با طراوت برای مردم و کاندیداها باشد.

 

setad-antekhabat

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” هدف از برگزاری این نشست را استفاده از نظرات کارشناسان و برگزارکنندگان انتخابات در راستای برگزار انتخاباتی پرشور دانست و تصریح کرد: سعی داریم با ایجاد یک فضای سالم و رقابتی در چارچوب قانون و ایجاد وفاق و همدلی میان خود بر شور و نشاط مردم و انگیزه آنها برای شرکت در انتخابات بیفزاییم.

 

فرماندار زرند افزود: ایجاد فضای سالم برای رقابت سالم در چارچوب قانون از وظایف خطیر ستاد برگزاری انتخابات شهرستان می باشد و ما به عنوان مجری برگزاری انتخابات باید در مرحله اول به آنچه قانون در اجرای صحیح انتخابات مقرر کرده پایبند باشیم تا انتخابات را به شکل صحیح و مطلوب برگزار نماییم.

 

وی خواستار ایجاد زمینه ای در خصوص حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی شد و خطاب به عوامل اجرائی گفت: باید فضای انتخابات یک فضای بانشاط و با طراوت برای مردم و کاندیداها باشد.

 

خنجری فصل الخطاب هیئت های اجرائی را قانون دانست و تصریح کرد: همه ما باید فرمایش مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و رأی مردم را به عنوان  حق الناس قلمداد کنیم.

 

ایشان حضور مردم در انتخابات و برگزاری باشکوه این حماسه سیاسی را مستلزم همکاری مردم و مسئولین دانست و گفت: باید فضای رقابتی سالمی برای کاندیداها به وجود آوریم و کاندیداها نیز با جلب رضایت مردم حضور پرشور آنها را در پای صندوق های رأی تضمین کنند.

 

وی گفت: باید در انتخابات رفاقت همراه با رقابت انجام گیرد و کاندیداها از تخریب یکدیگر و جبهه گیری های ناخواسته جلوگیری نمایند.

 

فرماندار زرند افزود: با پایان یافتن کار ثبت نام کاندیداها ظرف چند روز آینده کار هیأت های اجرائی شروع خواهد شد و این هیأت ها باید سعی نمایند تا در خصوص معرفی افراد صالح به مردم تلاش کنند.

 

“محمد رضا مهدلو” فرماندار کوهبنان نیز با اشاره به نام گذاری این سال به نام دولت و ملت، همدلی و همربانی گفت: قانون نحوه اجرا و نظارت بر انتخابات را مشخص کرده است و اگر به امر قانون عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

مهدلو با اعلام اینکه انتخابات یک بحث ملی و تاریخی برای ایران در سال جاری است، گفت: حفظ و صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت بزرگ الهی بر عهده ما نهاده شده است که تحقق این مهم در گرو اقدامات هماهنگ و همکاری اصولی ستاد اجرایی، هیأت‌های نظارت و بازرسی و نهادهای مختلف دولتی است.

 

وی به تخلف های انجام گرفته شده در فضاهای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: همه باید با برنامه ریزی اصولی و دقت نظر هیأت های اجرائی جلوی تخریب و شایعه پراکنی علیه کاندیداها را گرفته و یک فضای انتخاباتی سالم را فراهم نمائیم.

 

انتهای پیام/