با تلاش بیشتر، فضای پرشور و با نشاطی را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم

دومین نشست ستاد انتخابات شهرستان زرند با حضور خنجری فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و یزدان آباد و مسئولین دفاتر فرمانداری برگزار شد.

خنجری فرماندار زرند ضمن دعوت همه مدیران به اصل بی طرفی در انتخابات گفت: همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین بوده و باید با تلاش بیشتر، فضای پرشور و با نشاطی را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

 

ستاد انتخابات زرند


به گزارش خبرنگار صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن تقدیر از مسئولین دفاتر و کمیته ها خواستار حضور گسترده در جلسات و پیگیری مصوبات جلسات ستاد انتخابات شد.

 

خنجری فرماندار زرند ضمن دعوت همه مدیران به اصل بی طرفی در انتخابات گفت: همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین بوده و باید با تلاش بیشتر، فضای پرشور و با نشاطی را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

 

وی انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تلاش کنیم، چرا که این مشارکت گسترده می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی نماید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار ارائه تمهیدات لازم در خصوص ثبت نام از کاندیداها شد و گفت: مسئولین کمیته ها با حضور در شهرستان ها  باید امکانات و  زیرساخت های هر شهرستان برای برگزاری انتخابات را مورد بررسی قرار دهند تا کاستی ها و کمبودها تا قبل از برگزاری انتخابات برطرف گردد.

 

وی ابراز داشت: برای توانمند سازی و تسلط بر قوانین و دستورالعمل ها دوره های آموزشی برای همه دست اندرکاران در سطوح مختلف برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را در صحنه انتخابات بیش از پیش به منصه ظهور برسانیم  تا مردم با نشاط، امید و اطمینان بیشتری در عرصه حضور یابند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند در ادامه افزود: هیچ فردی حق ندارد بدون اطلاع از رئیس ستاد انتخابات به ارائه گزارش بپردازد و در صورت انجام این امر با افراد برخورد قانونی خواهد شد.

 

خنجری همکاری اعضاء شورای اسلامی شهر و روستاها را در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مسئولین و مدیران بتوانیم انتخاباتی در خور شأن شهروندان زرندی برگزار نمائیم.

 

شایان ذکر است در پایان حکم عضوهای کمیته ها صادر به آنها تقدیم شد.

 

انتهای پیام/