به کارگیری بیش از ۲ هزار نیروی انتخاباتی در زرند

فرماندار زرند افزود: در انتخابات پیش رو بیش از ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم با برگزاری انتخابات در ارتباط هستند.

خنجری فرماندار زرند گفت: در سراسر شهرستان زرند بیش از ۲ هزار نفر نیرو درگیر مسائل انتخابات می باشند.

 

khanjeri-farmandar-zarand

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه ستاد انتخابات شهرستان زرند ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری، از ثبت نام سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان خبر داد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان زرند از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ به ثبت نام از متقاضیان خواهد پرداخت.

 

وی با اعلام اینکه این انتخابات از اهمیت بالائی در دولت تدبیر و امید برخوردار است، تصریح کرد: همه ارگان ها و نهادهای دولتی باید سعی نمایند تا به بهترین نحو ممکن این انتخابات را با حضور پرشور مردم برگزار نمایند.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان در ادامه افزود: در انتخابات پیش رو بیش از ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم با برگزاری انتخابات در ارتباط هستند.

 

حبیب الله خنجری تصریح کرد: این افراد مسئول حفظ و صیانت از آرای مردم می باشند و باید به تعبیر مقام معظم رهبری رأی مردم را حق‌الناس دانست و از این حق‌الناس به خوبی محافظت و صیانت شود.

 

فرماندار زرند با اعلام اینکه نیروها، دست اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات افراد سالم و مورد اعتمادی هستند، گفت: تمامی افرادی که به شکلی در برگزاری این دو انتخابات سهیم هستند، حتی محافظین صندوق‌ها، تحت آموزش‌های خاصی قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/