پیش‌بینی فعالیت ۳۵ هزار نیروی انتخاباتی در کرمان / مدیران در انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند

استاندار کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سراسر استان کرمان ۳۵ هزار نفر نیرو درگیر مسائل انتخابات شوند و ائمه جمعه و مدیران باید در انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند.

استاندار کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سراسر استان کرمان ۳۵ هزار نفر نیرو درگیر مسائل انتخابات شوند و ائمه جمعه و مدیران باید در انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند.

 

«علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان

 

به گزارش صدای زرند، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: آیت‌الله جعفری امام جمعه کرمان همواره حامی خدمتگزاران هستند و ما نیز به غیر از خدمتگزاری کاری در استان کرمان انجام نمی‌دهیم.

 

استاندار کرمان بیان داشت: همراهی و همدلی خوبی بین ائمه جمعه و مدیران استان کرمان وجود دارد.

 

وی با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران ابراز داشت: مرحله بسیار مهم پی‌.ام‌.دی را داشتیم که پرونده ۱۳ ساله‌ای را برای ما ساختند و مدعی بودند، ایران به سمت انرژی هسته‌ای غیر صلح‌آمیز پیش می‌رود و مدارکی هم ساختند و منافقان در این زمینه به آنها کمک‌های زیادی کردند.

 

رزم‌حسینی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر لغو پی‌.ام‌.دی تاکید داشتند و حالا این پرونده بسته شده‌است و این اتفاق خوبی است و قرار است، رفع تحریم‌ها از دی‌ ماه صورت گیرد و به دنبال آن شکوفایی اقتصاد و سرمایه‌گذاری‌ها را شاهد هستیم.

 

وی ابراز داشت: در کرمان یکی از دغدغه‌های ما بحث آب است و نماینده ولی‌ فقیه در استان نیز دغدغه آب را همواره طی سال‌های گذشته داشته‌اند و این در حالی‌ است که بحث تامین آب استان کرمان در دولت یازدهم تعیین تکلیف شد و به سمت اجرای پروژه‌ها رفته‌ایم.

 

رزم‌حسینی از آغاز حفاری بزرگترین تونل آبرسانی خاورمیانه برای تامین آب شرب شهر کرمان خبر داد و افزود: حوزه جنوب استان کرمان از محل انتقال آب از عمان و سد جیرفت تامین آب می‌شوند و نقشه جامع آب استان کرمان با تدابیر دولت تدبیر و امید تدوین شده‌است.

 

وی ادامه داد: سال ۹۳ صادرات استان کرمان حدود ۵۰ درصد نسبت به سال قبل آن افزایش یافته‌است که ۱۷.۵ درصد در بخش صنعت و بقیه به محصولات کشاورزی و غیره مربوط می‌شود و واردات نیز ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

استاندار کرمان اضافه کرد: ۲۶۲ هزار متر مربع تولید فرش طی سال جاری در استان کرمان داشته‌ایم و با کمبود قالیباف مواجه هستیم در حالی که حقوق و آموزش هم به هنرمندان قالیباف ارائه می‌شود.

 

رزم‌حسینی گفت: ۲۶۲ میلیارد تومان بودجه خوداشتغالی طی سال جاری در استان کرمان داریم و به جوانان جویای کار تسهیلات با بهره پایین پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در زمینه تاسیس شرکت‌های توسعه روستایی در استان کرمان موفق نبوده‌ایم، ابراز داشت: شرکت‌های توسعه روستایی موجب اشتغال می‌شود و از مهاجرت‌ها جلوگیری می‌کند.

 

استاندار کرمان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات خاطرنشان کرد: تمام فرمانداران و بخشداران در سراسر استان کرمان برای برگزاری انتخابات آماده هستند و امیدواریم بتوانیم مشارکت مردم را افزایش دهیم، زیرا مشارکت مردم نشان می‌دهد، نظام از پشتوانه مردمی برخوردار است و این امر موجب افزایش قدرت و امنیت ملی می‌شود.

 

رزم‌حسینی ادامه داد: در سراسر استان کرمان ۳۵ هزار نفر نیرو درگیر مسائل انتخابات می‌شوند و ائمه جمعه و مدیران باید در انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند.

 

وی همچنین وحدت موجود در استان کرمان را بی‌سابقه خواند و ابراز داشت: عقلانیت سیاسی و فضای همدلی و همزبانی در استان کرمان وجود دارد.

 

استاندار کرمان تصریح کرد: باید انتخابات نمونه‌ای را در استان کرمان برگزار کنیم و در بحث تشکیل هیئت‌های اجرایی جزو استان‌های برتر بودیم.

 

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: رزم‌حسینی یکی از استانداران موفق استان کرمان در رابطه با مسائل مختلف از جمله تامین آب کرمان است.

 

آیت‌الله سید یحیی جعفری ادامه داد: ما حامی رزم‌حسینی استاندار کرمان بوده و هستیم و امامان جمعه نیز باید از رزم‌حسینی حمایت کنند.

 

وی خطاب به ائمه جمعه استان کرمان گفت: اگر انتقاد سازنده‌ای نسبت به استاندار کرمان و یا هر کدام از مسئولان دارید، طرح این انتقادات ممنوع نیست، زیرا همه ما به غیر از معصومان (ع) دارای ایراد و اشکال هستیم.

 

امام جمعه کرمان اضافه کرد: هیچ کس از نقد سازنده هراس ندارد و همچنین نمی‌تواند، افراد را از انتقاد منع کند.

 

جعفری با اشاره به اینکه رزم‌حسینی استاندار کرمان تاکنون ابتکاراتی برای مسائل و مشکلات کرمان از جمله در بحث آب داشته‌است، خطاب به استاندار کرمان گفت: اعلام می‌کنم همه ما ائمه جمعه از شما حمایت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/