بهره‌برداری از باند دوم محور «کرمان – بم» و «کرمان – زرند» در سال جاری

استاندار کرمان از بهره‌برداری از باند دوم محورهای «کرمان – بم» و «کرمان – زرند» در سال جاری خبر داد.

استاندار کرمان از بهره‌برداری از باند دوم محورهای «کرمان – بم» و «کرمان – زرند» در سال جاری خبر داد.

 

jadeh

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان ظهر امروز ۲۴ آذرماه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح «شهربابک – میمند» با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال گذشته و همچنین سال جاری در حوزه راه‌های روستایی و شهری اقدامات بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد زیرا معتقدیم زیرساختهای مناسب موجب توسعه استان خواهد شد.

 

در این مراسم خداداد مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه شهربابک در مسیر مهم شمال به جنوب استان قرار گرفته و از محورهای مهم ترانزیتی کشور به حساب می‌آید اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه راه طی ۳ سال گذشته در شهرستان شهربابک انجام شده است.

 

وی ادامه داد: باند دوم محور «شهربابک – انار» طی سال گذشته به اتمام رسید، ضمن آنکه از ۶۵ کیلومتر طول محور شهربابک به سرچشمه از سمت شهربابک، زیر بار ترافیک رفته است و مابقی این مسیر نیز تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

مقبلی افزود: همچنین ۴۵ کیلومتر از محور «شهربابک – رباط» نیز در سال گذشته روکش آسفالت شده است و در باند موجود و باند جدید نیز ۵۰ کیلومتر عملیات روکش‌دهی آسفالت در حال اجرا است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان درباره تقاطع غیرهمسطح «شهربابک – میمند» نیز گفت: این تقاطع به سمت میمند و سرچشمه و به طول ۳۳۰۰ متر با اجرای ۳ دهانه پل احداث شده که اعتبار این پروژه ۶۰ میلیارد ریال بوده است.

 

انتهای پیام/