تحریم ها خود باوری را به جوانان ایرانی هدیه داد/ به جوانان متخصص اجازه عمل استراتژیک دهید

مدیر عامل کک سازی زرند گفت : به نیروی داخلی اعتماد و اعتقاد کامل داریم در زمان جنگ تحمیلی چگونه بود که همه کارها را به دست جوانان دبیرستانی می دادیم، آن زمان جنگ سخت بود ، الان هم وضعیت جنگی است چرا در جنگ اقتصادی همین جوانان را باور نداریم.

مدیر عامل کک سازی زرند گفت : به نیروی داخلی اعتماد و اعتقاد کامل داریم در زمان جنگ تحمیلی چگونه بود که همه کارها را به دست جوانان دبیرستانی می دادیم، آن زمان جنگ سخت بود ، الان هم وضعیت جنگی است چرا در جنگ اقتصادی همین جوانان را باور نداریم.

 

متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند

 

 به گزارش خبرنگار صدای زرند، حسین متصدی در گفت و گو با کارگران کرمان در رابطه با  مجموعه پالایشگاه کک سازی و قطران زرند گفت : این واحد تولیدی در سال ۱۳۸۷  به بهره برداری رسید و در حال حاضر ۸۲۰ کارگر و گردش مالی ۲۵۰ میلیاردی دارد واحد صنعتی  به صورت دولتی اداره می شود لذا همین دولتی بودن باعث شده است که هر کس به آن نظر داشته باشد.

 

مدیر عامل کک سازی زرند تصریح کرد : به نیروی داخلی اعتماد و اعتقاد کامل داریم در زمان جنگ تحمیلی چگونه بود که همه کارها را به دست جوانان دبیرستانی می دادیم، آن زمان جنگ سخت بود ، الان هم وضعیت جنگی است چرا در جنگ اقتصادی همین جوانان را باور نداریم.

 

وی افزود :در همین واحد صنعتی سازندگان خارجی وجود داشته اند که هزینه های هنگفتی را مطالبه ، اما دست به کار نمی شدند و دل جوانان ما را نیز تهی می کردند و آنان را از ادامه کار و تلاش بیشتر باز می داشتند.

 

متصدی با بیان اینکه  ایجاد تحریم ها باعث کوتاه شدن دست سازندگان خارجی شد، اذعان کرد : به متخصصین داخلی مان اعتماد کردیم و همین جوانانی که برچسب بی تجربه گی را به آنان  می زنیم  ظرف مدت  ۴ماه یک خط تولید را راه اندازی کردند و استارت کار زده شد و ظرف ۸ماه کل کارخانه آماده بهره برداری شد.

 

این مقام مسئول اظهار کرد : با اعتماد به تخصص جوانان این واحد صنعتی محصولاتی را تولید کردیم که تا ان زمان هرگز ندیده بودیم و  تنها تولید ما نفتالین بود که همه متخصصان اروپایی اعلام کرده بودند اگر نفتالین هم تولید کنید گاز آن به حدی سمی است که سبب کشته شدن نیروهای تولید کننده می شود.

 

وی در ادامه اذعان کرد :ایران نیازمند بازنگری در فرهنگ تولید است اگر کک سازی موفق بوده ، به دلیل ترویج همین فرهنگ در راستای اعتماد به کارشناس ۵یا ۶سال کار است که از نظر مغرضان بی تجربه اند.

 

مدیر عامل این کارخانه عنوان کرد :نباید برای مدیر ان یک واحد تولیدی ملاک سفرهای خارجی  شرکت درکنفرانس ها و مال اندوزی برای خود باشد ، لذا اگر در ایران به یک جوان حق مطرح شدن داده شود به جای یکی از این سفرهای خارجی ،در فرهنگ تولید سرمایه گذاری خواهد شد.

 

متصدی ابراز کرد بزرگترین طراح بدنه اتوموبیل که تنها ۱۵ سال سن دارد ایرانیست و باید در خارج از کشور برای بیگانگان رتبه یک باشد ما ایرانی ها مصرف کننده هستیم و حاضر نیستیم برای کشور و نیروی انسانی اش سرمایه  گذاری کنیم ترجیح می دهیم تجهیزات خود را بی دردسر خریداری کنیم نه اینکه خود آن را بسازیم و صادر کننده باشیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال عملی کردن ایده های جوانان باشیم نه ایجاد قوانین مقرراتی که خلاقیت واعتماد به نفس را از جوان ایرانی بگیریم اینگونه در کشور قدرت خود باوری را بالا می بریم و در دنیا حرف اول را خواهیم زد این همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب به آن تاکید دارند.

انتهای پیام/