درس پیامبر امانت داری و انجام درست کار بود

ابراهیمی، امام جمعه زرند: خلق و خوی پیامبر بهترین خلق و خو بود تا جایی که خداوند خود در آیه شریفه (انک لعلی خلق عظیم) زبان به ستایش اخلاق پیامبر گشوده است.

ebrahimi_emamjome_zarandهمزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و حضرت رضا (ع) نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در مراسم روضه خوانی شرکت معدنی تاریر حاضر و با مهندسان، کارمندان و کارگران این شرکت دیدار نمودند.

 

                          

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از مسولین این شرکت به سبب برگزاری این مراسم و با تسلیت این ایام با استناد به روایت نبوی اکرم (ص) (انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق) هدف پیامبر اسلام را گسترش اخلاق والای الهی در جامعه ذکر نمود و افزود: خلق و خوی پیامبر بهترین خلق و خو بود تا جایی که خداوند خود در آیه شریفه (انک لعلی خلق عظیم) زبان به ستایش اخلاق پیامبر گشوده است.

 

                          

ایشان در ادامه بیانات خود به ذکر خلقیات پیامبر پرداخت و به امانت داری، درستکاری و بردباری آن حضرت اشاره نمود و گفت: ما باید از این خلقیات پیامبر درس بگیریم و در انجام کار خود که به امانت ما سپرده شده است کوتاهی نکنیم و به نحو درست و شایسته آن را انجام دهیم.

 

                          

وی حضرت محمد (ص) را پدری مهربان برای جامعه توصیف کرد که نسبت به همه دلسوز است و هیچگاه با کسی به خشونت و تندی رفتار نکرد و ادامه داد: حضرت محمد (ص) در تمام زمینه های اخلاقی و رفتاری یگانه بودند که جامعه امروز باید برای سعادت خود آن حضرت را در تمام ابعاد سرمشق قرار دهد.

                          

انتهای پیام/