تخلفات شهرداری زرند زیر دید تیز بازرسان / برکناری تعدادی از مسئولان شهرداری

صدای زرند از تخلفات در شهرداری زرند و حضور بازرسان سازمان بازرسی از این دستگاه گزارش می‌دهد.

صدای زرند از تخلفات در شهرداری زرند و حضور بازرسان سازمان بازرسی از این دستگاه گزارش می‌دهد.

 

شهرداری زرند

به گزارش صدای زرند، از اوایل آبان ماه امسال با توجه به مسائل مطرح‌شده در زمینه تخلف در شهرداری زرند، سازمان بازرسی اقدام به بازرسی از این مجموعه کرده و این روند ادامه دارد.

 

مهندس محمدی شهردار زرند در رابطه با تخلفات این نهاد و اقدامات صورت‌گرفته اظهار داشت: به منظور کاهش مشکلات و رفع نواقص، عملکرد شهرداری‌ زرند مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته‌است.

 

احمد محمدی گفت: از اوایل آبان ماه به منظور بررسی وضعیت و تحلیل شرایط و موضوعات مرتبط در امور مالی، اداری، فنی، شهرسازی و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان، بررسی شکایات و گزارش‌های مردمی و تعیین چهارچوب و مقررات و ضوابط برای کارهای آتی و برخورد با متخلفان در زمینه‌های مالی، اداری و فنی یک تیم از سازمان بازرسی استان کرمان در شهرداری این شهر مستقر شدند.

 

شهردار زرند ادامه داد: این بازرسان قرار است تا اواخر آذرماه اقدام به بررسی اسناد مالی شهرداری زرند در سنوات گذشته کنند.

 

وی مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید هیئت بازرسی را بررسی چگونگی نحوه وصول عوارض ساخت‌ و سازها و مجوزهای ساختمانی و تطبیق آنها با قوانین، رعایت تفکیک باغ‌ها و زمین‌های مسکونی، پروانه‌های صادرشده، رعایت حق و حقوق شهرداری و بیت‌المال و شهروندان و رعایت آیین‌نامه‌های مالی و اداری عنوان کرد.

 

شهردار زرند خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای شفاف‌سازی آیین‌نامه‌ها و مقررات و جلوگیری از سوءاستفاده‌های عمدی یا سهوی، رضایت مردم و ارباب‌رجوع، شناسایی افراد خاطی و برخورد قضائی و قانونی صورت گرفته‌است.

 

محمدی با بیان اینکه موارد تخلف در حال بررسی است، افزود: پس از بررسی و تحلیل کامل گزارش مبسوط توسط تیم بازرسی به سازمان‌های ذی‌ربط از جمله سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی زرند ارائه می‌شود.

 

به نظر می رسد پیروی این خبر تعدادی از مسئولان شهرداری از سمت خود برکنار و از آنان خواسته شده است که از سمت خود استعفا دهند.

 

انتهای پیام/