اعضای ستاد انتخابات شهرستان زرند معرفی شدند

اعضای ستاد انتخابات شهرستان زرند برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب و معرفی شدند.

فرماندار زرند اعضای ستاد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان را معرفی کرد.

 

entekhabat-zarand

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری فرمانداری زرند با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشداران و مسئولین قسمت های مختلف فرمانداری تشکیل شد.

 

خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات همچنین رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و امانت داری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم آوریم.

 

فرماندار زرند خطاب به اعضاء ستاد انتخابات گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات باید با ایجاد فضای مناسب و کاهش اختلافات با جدیت و دقت کار کنند و خواستار همکاری  تمام دستگاه ها و ادارات جهت برگزاری این انتخابات شد.

 

وی افزود: باید تمام سعی خود را در برگزاری یک انتخابات آبرومند بکار گیریم و رعایت امر بی طرفی و اجرای قانون در مراحل مختلف انتخابات را همواره مد نظر داشته باشیم.

 

ایشان ضمن تعیین مسئولین کمیته های انتخاباتی تأکید کرد: مسئولین کمیته های انتخاباتی باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق از هم اکنون به فکر تجهیزات و امکانات لازم باشند و نواقص را نیز بر طرف نمایند.

 

خنجری رعایت دقیق قوانین به اعتماد سازی افکار عمومی، بی طرف بودن در روند برگزاری انتخابات، امانت داری، رعایت اصل بی طرفی نسبت به نامزدهایی که در انتخابات شرکت می کنند را خواستار شد و تصریح کرد: مسئولین واحدها و کمیته ها نیازمندی ها را برای برگزاری انتخابات شناسایی کنند تا در برگزاری با مشکلی برخورد نکنیم.

 

وی به بحث مستند سازی انتخابات اشاره کرد و گفت: هیچ یک از مدیران و مسئولین بدون هماهنگی با بالاترین مقام شهرستان حق مصاحبه و ارائه گزارش نداشته و این امر باید صرفا از طرف فرماندار شهرستان انجام گیرد.

 

فرماندار زرند گفت: با توجه به تشکیل کمیته های مختلف برگزاری انتخابات در ستاد مرکزی همکاری، هماهنگی و همدلی بیش از پیش همه مسئولان کمیته ها و دیگر اعضای می تواند به بهترین شکل و با حضور حداکثری مردم برگزار گردد.

 

به گزارش صدای زرند، در این ستاد، علی صادق زاده به عنوان دبیر اجرائی و جانشین ستاد انتخابات، محمد مختاری به عنوان مسوول کمیته امنیت و استعلامت، مجتبی محمد میرزائی به عنوان مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، مهدی مختاری به عنوان مسوول کمیته سیاسی، علیرضا جعفر زاده به عنوان مسوول کمیته فناوری و اطلاعات، محمد ایزدی به عنوان مسوول کمیته تدارکات و پشتیبانی و خانم زینب رشیدی به عنوان مسوول کمیته امور حقوقی این ستاد انتخاب و معرفی شدند.

 

گفتنی است دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در ۷ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/