شایعات در خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج شهرستان زرند صحت ندارد

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: شایعات در خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج شهرستان زرند صحت ندارد.

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: شایعات در خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج شهرستان زرند صحت ندارد.

 

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، تعدادی از سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج شهرستان زرند به دلیل نگرانی از ورشکسته شدن این موسسه و عدم توانایی در پرداخت سود و یا اصل سپرده هایشان مقابل این موسسه تجمع نمودند.

 

 

تراز مثبت است و هیچ اعلام  ورشکستگی نشده است

 

مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار آینده ما در خصوص شایعات پیرامون این موسسه مالی و اعتباری، گفت: در بررسی هایی که انجام دادیم مدیرعامل کرمان آقای مثنوی در نقل قول از سبحانی نیا نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و پورمختاری رییس کمیسیون اصل نود مجلس بیان داشته اند که در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و مسوولین در حال حسابرسی می باشند.

 

سیدمهدی قویدل افزود: تراز مثبت است و هیچ اعلام ورشکستگی نشده است.وی تصریح نمود: در این موسسه مشکل خاصی وجود ندارد و مردم نباید نگران باشند.

 

دادستان زرند از مردم خواست تا از هجوم به این موسسه و تجمع در مقابل آن خودداری نمایند و ادامه داد: شایعات در خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج شهرستان زرند صحت ندارد.

 

 

خبر ورشکستگی این موسسه کذب محض است

 

رییس موسسه ثامن الحجج زرند نیز ضمن تقدیر و تشکر از سپرده گذاران در این موسسه گفت: خبر ورشکستگی این موسسه کذب محض است.

 

علی کرمانی از افراد و بانک هایی که به این مساله دامن می زنند گلایه نمود و افزود: این موسسه هیچ گونه مشکل مالی ندارد.

 

وی خواستار صبر و شکیبایی کسانی که حساب دارند شد و تاکید نمود: ما حساب تمامی سپرده گذاران را تضمین می کنیم و از مشتریان عزیز می خواهیم تا از دامن زدن به این شایعات پرهیز نمایند.

 

رییس موسسه ثامن الحجج زرند از ادامه فعالیت این موسسه خبر داد و تصریح کرد: این موسسه همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما کسانی که خواستار دریافت سپرده های خود هستند باید مدتی صبر و تحمل داشته باشند.

 

 

موسسه مثل گذشته به کار خود ادامه خواهد داد

 

مسوول حوزه شمال استان نیز از سپرده گذاران تقاضا نمود مدتی صبر پیشه نمایند تا این شایعات تمام شود.

 

محمدرضا مومنی با اشاره به اینکه تمامی سپرده گذاران به حقوق خود خواهند رسید، افزود: این موسسه مثل گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و در خدمت رسانی به مردم گام های بلندی خواهد برداشت.

 

انتهای پیام/