پیگیر راه اندازی دوباره معدن داربیدخون (معدنجو) هستیم

خنجری، فرماندار زرند: کلیه اقلام و وسائل این معدن بجز ۱۲ قلم که مجوز فروش گرفته اند در محل معدن باقی خواهند ماند و پول حاصل از فروش این ۱۲ قلم نیز به حساب کارگران و بیمه واریز خواهد شد تا مشکلات کارگران این معدن تا حدودی حل و فصل شود.

Khanjari_ (7)طی نشستی با حضور حبیب الله خنجری  فرماندار زرند، جمعی از رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان زرند و معتمدین روستای حتکن از توابع این شهرستان مسائل و مشکلات این روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته بسیج از مسئولین ادارات خواست با روحیه بسیجی در مناطق محروم به فعالیت بپردازند و مشکلات این مناطق را برطرف کنند.

فرماندار زرند افزود: مدیریت صحیح بودجه باید به بهترین نحو انجام شود تا بهترین خدمات رسانی به شهروندان و روستائیان انجام گیرد.

حبیب الله خنجری در خصوص تعطیلی معدن داربیدخون (معدنجو) نیز گفت: با تمام توان پیگیر راه اندازی دوباره این معدن هستیم.

فرماندار زرند افزود: این شرکت به مدت یک سال از مراجع ذیربط مجوز تعطیلی گرفته است و تا پایان اسفند ماه این مجوز تمدید می باشد و پس از آن این معدن دوباره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص شایعه فروش اقلام این معدن نیز گفت: کلیه اقلام و وسائل این معدن بجز ۱۲ قلم که مجوز فروش گرفته اند در محل معدن باقی خواهند ماند و پول حاصل از فروش این ۱۲ قلم نیز به حساب کارگران و بیمه واریز خواهد شد تا مشکلات کارگران این معدن تا حدودی حل و فصل شود.

فرماندار زرند از رؤسای ادارات راه و شهرسازی خواست تا با تخلیه مصالح مورد نیاز برای فصل زمستان از یخ زدگی مسیر جلوگیری نمایند.

خنجری فرماندار زرند در ادامه تصریح کرد: متأسفانه راه این روستا در اثر حمل بار ذغال سنگ دچار شکستگی شده است که امیدواریم در طی سال های آینده با در نظر گرفتن اعتبار لازم این جاده را نیز اصلاح و بهسازی نمائیم.

وی به مشکل آب و برق روستا اشاره کرد و گفت: در خصوص برق این روستا مصوباتی را به انجام رسانده ایم و امیدواریم درسال آینده در طرح توسعه و بازسازی با در نظر گرفتن اعتبارات لازم سیستم آب رسانی این روستا را نیز بهسازی نمائیم.

خنجری در خصوص تعطیلی نانوائی و سهمیه آرد روستا، ساخت غسالخانه با همکاری مردم، بازنگری طرح هادی روستا و رسیدگی به مجوزهای شکار نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/