۵۰۰ میلیارد ریال برای دو بانده شدن محور رفسنجان – زرند نیاز است

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: پروژه ملی محور رفسنجان به زرند که یک بانده است برای دو بانده شدن و رفع نقاط حادثه خیز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: پروژه ملی محور رفسنجان به زرند که یک بانده است برای دو بانده شدن و رفع نقاط حادثه خیز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

jade-

به گزارش صدای زرند، علی عباس پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان، اظهار داشت: محور رفسنجان به زرند ۸۰ کیلومتر است که ۴۰ کیلومتر از رفسنجان تا روستای دره جوز در محدوده رفسنجان بدون شانه خاکی، فاقد علائم راهنمایی و رانندگی و دارای نقاط حادثه خیز فراوان است.

 
وی بیان کرد: به همراه فرمانده پلیس راه رفسنجان – کرمان و کارشناسان واحد ایمنی راه ها از محور رفسنجان – زرند بازدید و ضمن شناسایی نقاط پرتصادف، وضعیت تونل ها، پل ها، شانه جاده، تابلوها و علائم هشداردهنده در این محور به منظور ارتقای ایمنی جاده ارزیابی بررسی شد.

 
وی گفت: در اقدام اولیه به دلیل اینکه محور رفسنجان به زرند از محورهای پر تردد است نسبت به تامین و نصب تابلوهای مورد نیاز و رفع نقاط پرتصادف اقدام می شود.

 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان افزود: عرض شانه این جاده کم است و متاسفانه بعضی از کامیون ها نسبت به تخلیه زباله ساختمانی در شانه جاده اقدام می کنند که این عمل باعث کاهش ایمنی جاده و بروز تصادف می شود.

 
وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راه و مراجع قضایی با رانندگانی که نسبت به تخلیه زباله ساختمانی و خاک در حریم جاده ها اقدام کنند برخورد قانونی و خودروی آنها توقیف می شود.

 
عباس پور با اشاره به اینکه هر سال بیش از ۱۰ نفر در این محور بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند بیان کرد: با رفع نقاط حادثه خیز و دو بانده شدن این محور آمار تصادفات و تلفات به طور چشمگیر کاهش می یابد.

 
وی محور رفسنجان به نوق را یکی از نقاط حادثه خیز استان کرمان برشمرد و گفت: این محور نیز در حال دو بانده شدن است و امیدواریم با رفع نقاط حادثه خیز در این محور حوادث کمتر اتفاق افتد.

 

انتهای پیام/