تشییع و خاکسپاری پیکر شهید علی نادعلی پور (+گزارش تصویری)

شهید علی نادعلی پور در سوم فروردین ماه سال ۱۳۴۵ و در روستای ارجمندیه شهرستان زرند متولد شد. وی در ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ و در عملیات والفجر ۱ در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید و طبق پیش بینی که خود شهید داشته اند، مفقودالجسد شد.

پیکر شهید والامقام، ‘علی نادعلی پور’ امروز یکشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در شهرستان زرند تشییع شد.


به گزارش خبرنگار صدای زرند، شهید علی نادعلی پور در سوم فروردین ماه سال ۱۳۴۵ و در روستای ارجمندیه شهرستان زرند متولد شد. وی در ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ و در عملیات والفجر ۱ در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید و طبق پیش بینی که خود شهید داشته اند، مفقودالجسد شد.

 

 

پیکر این شهید والامقام هفته گذشته به همراه هشت شهید دیگر وارد استان کرمان شده بود که برای خاکسپاری به زادگاه خود شهرستان زرند و منطقه بهشت وحدت منتقل و امروز در آرامگاه ابدی خود در امامزاده عبدالله مطهرآباد و در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، در مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان زرند اظهار داشت: شهدای ما در جنگ تحمیلی با لبیک به ندای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جبهه های جنگ حق علیه باطل رفتند تا از دین و مملکت دفاع کنند و ما نیز باید در مسیر ولایتمداری که از آرمان های اصلی شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی است گام بردارند.

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند در حاشیه این مراسم با اشاره به جنگ نرم دشمان ایران و اسلام و لزم توجه ویژه به این موضوع افزود: ولایتمداری و دین مداری از ویژگی های تمامی شهدا بوده است که ما نیز وظیفه داریم که ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

تصاویر ثبت شده توسط عکاس صدای زرند از مراسم تشییع این شهید عزیز نیز در ادامه آورده شده است.

Funeral-Ali-Nadalipour_ (1)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (2)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (4)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (5)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (3)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (5)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (6)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (7)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (8)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (9)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (10)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (11)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (12)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (14)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (15)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (16)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (17)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (18)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (20)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (21)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (22)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (24)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (25)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (26)

Funeral-Ali-Nadalipour_ (27)

انتهای پیام/

عکاس: مسعود عربندوی

Chanel

برای پیوستن به کانال صدای زرند اینجا کلیک کنید.