شهرستان زرند سردترین نقطه استان کرمان

حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، اظهارداشت: سامانه هوای ناپایدار همچنان در بخشهایی از استان کرمان در حال فعالیت است و شاهد ابرناکی هوای بسیاری از شهرستانها در استان کرمان هستیم.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته زرند با یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان کرمان است.

 

هواشناسی

 

به گزارش صدای زرند، حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، اظهارداشت: سامانه هوای ناپایدار همچنان در بخشهایی از استان کرمان در حال فعالیت است و شاهد ابرناکی هوای بسیاری از شهرستانها در استان کرمان هستیم.

 
وی تصریح کرد: بر همین اساس در جنوب استان کرمان در ساعتهای آینده احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق وجود دارد.

 
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بروز بارشهای ناگهانی و رگباری را دور از ذهن ندانست و نسبت به بروز سیلاب در جنوب استان کرمان هشدار دارد.

 
وی تصریح کرد: آسمان شمال استان کرمان نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 
حبیبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته زرند با یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان کرمان است و این درحالی است که در جنوب کرمان و در منوجان دمای هوا ۳۴ درجه سانتیگراد است.

 
وی همچنین دمای شهر کرمان را در روز جاری در کمترین زمان دو درجه سانتیگراد اعلام کرد و ادامه داد: روند سرد شدن دمای هوا در کرمان طی روزهای آینده نیز ادامه دارد.

 

انتهای پیام/