درخواست مردمی از فرماندار برای پیگیری مشکلات پزشکی در شهرستان زرند

در پی انتشار خبر فوت طاهره علمداری، مادر زرندی که طی زایمان در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند جان باخت، فریاد انتقاد مردم این شهرستان در بخش های مختلف شهرستان و نیز در گروههای اجتماعی در فضای مجازی به صدا در آمد و از این اتفاق ابراز تاسف کردند.

Darkhast_Farmandar

 

در پی انتشار خبر فوت طاهره علمداری، مادر زرندی که طی زایمان در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند جان باخت، فریاد انتقاد مردم این شهرستان در بخش های مختلف شهرستان و نیز در گروههای اجتماعی در فضای مجازی به صدا در آمد و از این اتفاق ابراز تاسف کردند. آنان دلیل اصلی این اتفاق را بی دقتی و کم کاری مسئولین بیمارستان امام علی (ع) می دانند.

              

به گزارش صدای زرند، از آنجاییکه بر اساس شنیده ها و اخبار منتشر شده دلیل این اتفاق می تواند با برخی خطاهای انسانی از سوی پرسنل این بیمارستان همراه بوده باشد و طبق گفته برخی از شهروند این بی دقتی ها در موارد مشابه هم مشاهده شده است، جمعی از دلسوزان و فعالین فضای مجازی با انتشار متن زیر از حبیب الله خنجری، فرماندار ارزشی و دلسوز شهرستان زرند درخواست نمودند تا نسبت به این موضوع سکوت نکرده و با پیگیری آن نسبت به رفع مشکلات بخش سلامت و پزشکی شهرستان رسیدگی جدی داشته باشند تا در آینده دوباره شاید چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

              

جناب آقای حبیب الله خنجری
فرماندار محترم شهرستان زرند

              

با سلام و احترام،

              

با خبر شدیم که جمعه ۰۸/۰۸/۱۳۹۴ زنی به نام طاهره علمداری در حین زایمان در بیمارستان امام علی (ع) زرند فوت شده است که مطالب منتشر شده در این زمینه خبر از خطای مسئولین این بیمارستان دارد.

              

ما جمعی از فعالین فضای مجازی بدین وسیله از جنابعالی، فرماندار ارزشی و دلسوز شهرستان زرند، تقاضا داریم تا ضمن پیگیری دلایل این موضوع، مراتب را به اطلاع عموم مردم برسانید تا ضمن آرامش خاطر برای بازماندگان متوفی و برخورد با افراد خاطی در این زمینه از بروز مشکلات احتمالی دیگر در آینده توسط این بیمارستان جلوگیری به عمل آید.

              

پیشاپیش از حسن توجه و پیگیری حضرتعالی کمال سپاس و قدردانی را داریم.

 

جمعی از دلسوزان و فعالین فضای مجازی شهرستان زرند

 

مراتب در صورت پاسخگویی فرماندار محترم از طریق همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

Chanel