مرگ یک مادر و یتیم شدن یک نوزاد برای جلوگیری از عدم کاهش رتبه بیمارستان؟!!

زنی ۳۷ ساله در طی زایمان در بیمارستان امام علی (ع) زرند به دلایلی که هنوز کاملاً مشخص نیست جان خود را از دست داد.

Sezarianبا خبر شدیم شب گذشته در بیمارستان امام علی (ع) زرند (تامین اجتماعی)، زنی ۳۷ ساله در طی زایمان به دلایلی که هنوز کاملاً مشخص نیست جان خود را از دست داده است.

            

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، زن فوت شده که طاهره علمداری نام دارد، پنج شنبه شب گذشته برای زایمان فرزند سومش به بیمارستان امام علی (ع) زرند مراجعه می کند و با توجه به دردی که داشته است از پرسنل بیمارستان تقاضا می کند که ایشان را مورد عمل سزارین قرار دهند. اما پرسنل بیمارستان با توجه به شرایط ایشان از این عمل خودداری کرده و تنها برای کنترل شرایط ایشان، از آمپول فشار استفاده می کنند.

            

نامبرده تا روز بعد و با تحمل شرایط در بیمارستان نگه داشته می شود و سپس برای زایمان وارد اتاق عمل می شود که متاسفانه بعد از حدود ۴ ساعت تنها فرزند وی از اتاق عمل خارج می شود.

            

به گزارش صدای زرند، در کشورهای پیشرفته اگر زایمانی به سزارین منجر شود، به منزله شکست کادر درمانی و ناشی از کم‌کاری این کادر محسوب می‌شود.

            

بنا به گفتگویی که پایگاه خبری زرند نیوز با طیبه علمداری خواهر مادر فوت شده انجام داده است، ایشان گفته است: علیرغم خواست خواهرم برای انجام عمل سزارین پرسنل بیمارستان به وی گفته اند “اجازه سزارین نداریم و آمار زایمان طبیعی باید بالا باشد!”.

            

علت واقعی فوت این مادر و یتیم شدن نوزاده یک روزه زرندی هنوز به طور کامل مشخص نشده است اما طبق اخبار منتشر شده دلیل عدم تمایل پرسنل بیمارستان امام علی (ع) به عمل سزارین ترس از کاهش نمره ارزیابی این بیمارستان بوده است که جا دارد مسئولین این بیمارستان در این زمینه پاسخگو باشند.

            

در حال بررسی جزئیات خبر هستیم و در صورت دریافت خبرهای جدید، خبرهای تکمیلی از طریق همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

            

            
انتهای پیام/

Chanel