بهرمند سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند شد

در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند، علی بهرمند به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند با حضور محمودی‌نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

 

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند، علی بهرمند به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

 

 

علی صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت، گفت: ورزش جای حزب و سیاست نیست و باید از هرگونه فعالیت سیاسی به دور باشد.

 
وی تصریح کرد: راه اندازی شورای ورزش و استفاده از نظرات کارشناسان این فن تنها بخشی است که می توان از ظرفیت های موجود در این شهرستان بیشترین استفاده را برد.

 
صادق زاده با تاکید بر لزوم فرهنگسازی و افزایش روحیه اخلاق مداری در جامعه ورزش خاطرنشان کرد: توسعه پایدار جامعه از طریق سلامت افراد ، ورزش و محیط زیست سالم محقق می شود.

 
معاون فرماندار زرند گفت: هر چند این شهرستان دارای سرانه ورزشی خوبی می باشد اما هنوز اعتقاد داریم تا رسیدن به نقطه ایدآل فاصله زیادی داریم.

 
ایشان در ادامه افزود: مجموعه اداری شهرستان هدفی جز ارتقاء ورزش شهرستان ندارد و همه باید با ایجاد فضاهای ورزشی و همدلی و تعامل کاستی های ورزش را برطرف کنیم.

 

 

در ادامه محمود محمودی‌نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: ورزش تنها عاملی است که با سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع تاثیر مستقیم دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه سلامت است گفت: نتیجه تحرک بدنی نیز سلامت است.

 
محمودی‌نیا افزود: جایگاه سر زندگی و نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و هیچ چیز مانند ورزش نمی تواند ما را به اهدافمان در این زمینه برساند.

 
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: باید از سیاست برای ارتقای ورزش استفاده شود نه برعکس همچنین ورزش می تواند یک اهرم معجزه آسا برای وفاق ملی باشد و آن را بیشتر می کند.

 

 

وی گفت: استاندار کرمان پیگیر سلامت و ورزش جامعه است و این بینش را با همکاری همه دستگاه ها در استان توسعه می دهیم.

 

 

ایشان ضمن تقدیر از خدمات رییس سابق اداره ورزش و جوانان زرند، افزود: رییس جدید این اداره فردی با تجربه و دارای بینش ورزشی هستند که امیدوارم با کمک همه ورزشکاران و مسئولین شهرستان بتوانند در ارتقاء بیش از پیش ورزش شهرستان گام‌های موثری بردارند.

 
محمودی‌نیا در پایان گفت: خوشبختانه استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش در شهرستان زرند وجود دارد که اداره ورزش و جوانان باید با تعامل و هماهنگی، در راستای شناسایی و شکوفایی این استعدادها ی درخشان گام بردارد.

 
به گزارش صدای زرند، حجت سلطانی از اردیبهشت ماه سال ۸۹ عهده‌دار ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند بود.

 

 

در این مراسم از خدمات حجت سلطانی تقدیر و طی حکمی علی بهرمند به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند منصوب شد.

 

انتهای پیام/