دستگیری هکر واتساپی در کرمان

رییس پلیس فتا فرمادهی انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی که از شماره وات ساپ یک خانم برای ارتباط با دیگران استفاده می کرد خبر داد.

  رییس پلیس فتا فرمادهی انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی که از شماره وات ساپ یک خانم برای ارتباط با دیگران استفاده می کرد خبر داد.

 

دستگیری هکر واتساپی

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ کامبیز اسماعیلی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با یکسری ترفند ها اقدام به هک کردن واتس آپ وی و ارسال پیام خصوصی برای مخاطبین و سوء استفاده از ایشان می کند تحقیقات این پلیس آغاز شد.

 
وی بیان کرد: متهم شبکه مذکور را با ترفندی از اختیار شاکی خارج و به طریقی بر روی گوشی خود فعال کرده که زمانی با افراد یا مخاطبان خود در ارتباط بوده شماره شاکی ثبت می شده است.

 
رییس پلیس فتا فرمادهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: کار علمی و تخصصی کارگاهان این پلیس در این خصوص منجر به شناسایی متهم شد و مشخص گردید که متهم با استفاده از اینترنت اقدام به این عمل کرده است.

 
سرهنگ اسماعیلی در پایان افزود: با دلالت متهم به این پلیس نامبرده به بزه ارتکابی خود اعتراف ودر اظهارت خود بیان کرد که با استفاده از پیامکی با این مضمون که شبکه واتس آپ تا یک ساعت دیگر انقضاء می یابد وجهت فعال سازی باید کدی که بر روی گوشی شما می آید را ارسال نمایید.

 
وی افزود: متهم بااین ترفند باعث فریب شاکی شده و به محض ارسال کد توسط شاکی،وی با استفاده از کد مورد نظر شبکه مذکور را بر روی گوشی خود فعال می کند و با استفاده از شماره خانم شاکی اقدام به ارتباط با کاربران وی کرده است.

 
اسماعیلی هشدار داد: هکر ها با استفاده از نام و تصویر جعلی لوگوی شبکه های اجتماعی،  پیامی به کاربران می فرستند با این مضمون که مشکلی به وجود آمده و باید رفع شودو از این راهبه دنبال سرقت اطلاعات هستند.

 
وی خاطرنشان کرد: بنابراین هیچ گاه به پیام هایی از این قبیل توجه نکنید و مراقب درز اطلاعات شخصی خود باشید.

 

انتهای پیام/