بی توجهی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند داد اصحاب رسانه را در آورد

ایشان تنها به برخی جنبه های هنری مانند تئاتر و موسیقی تمرکز کرده اند و هیچگونه توجه ای به دیگر مسائل مرتبط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشته است که بی شک توجه یک بعدی به مسائل نمی تواند یک موفقیت محسوب شود و موجب نارضایتی افراد خواهد شد.

AhmadRashidiاکنون بیش از یک سال است که از انتصاب احمد رشیدی زرندی به عنوان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند می گذرد و ایشان در این اداره در برخی زمینه ها موفقیت های نسبی کسب کرده است که جای تقدیر دارد. اما متاسفانه بی توجهی ایشان به اصحاب رسانه موجب نارضایتی هر چه بیشتر این افراد شده است.

                  

به گزارش «صدای زرند»، در نشست هنرمندان شهرستان زرند با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، که با هدف بیان کمبودها و مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان زرند برگزار شده بود. دکتر جواد زمانی، مدیر مسئول پایگاه خبری صدای زرند به نحوه برگزاری این نشست و عدم توجه مسئولین برگزاری آن به اصحاب رسانه اعتراض داشت.

                  

در این نشست که روز یکشنبه ۲۶ مهرماه و در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زرند برگزار شد، قرار بر این بود که مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار زرند و مدیر اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان زرند به عنوان مسئولین، پاسخگوی کمبودهای فرهنگی و هنری شهرستان زرند باشند.

                  

اما با وجود دعوت تعداد کمی از اصحاب رسانه در این نشست و در کمال تعجب، لیست افراد پرسشگر به گونه ای انتخاب شده بود که هیچ کدام از خبرنگاران و اصحاب رسانه که به طور مستقیم تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند در این لیست لحاظ نشده بودند.

                  

به دلیل عدم توجه به این قشر سخت کوش و زحمتکش که به نظر می رسید اتفاقی هم نبوده است. مدیر مسئول پایگاه خبری صدای زرند در همان ابتدای جلسه اعتراض خود را به این حرکت ناپسند اعلام نبود. وی رو به مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و مجری برنامه گفت: آیا اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند جایگانی ندارند که هیچ کدام از آن ها برای صحبت و بیان کمبودهای موجود در این عرصه انتخاب نشده اند؟

                  

پافشاری و انتقاد دکتر زمانی به این حرکت باعث شد مسئولین برگزاری این نشست با حضور ایشان و بیان انتقادات و نقطه نظرات ایشان به مدت کوتاهی موافقت کنند.

                  

مدیر مسئول پایگاه خبری صدای زرند در زمان پرسش رو به تمامی افراد حاضر در نشست گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ کدام از افرادی که برای بیان سوال خود در این جایگاه حضور پیدا کردند از کمبودهای موجب سخن چندانی نگفته است و تنها به تمجید از شرایط موجود پرداخته است. گویی برای ایشان «همه چیز آرام است و همه با هم خوشحالند». اما جای تعجب دارد که چرا زمانی که ما با آنان سخن می گوییم و از کمبودها از آن ها می پرسیم مشکلات زیادی را بیان می کنند و اینجا اینگونه رفتار می کنند.

                  

وی در ادامه به عدم توجه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند به فعالیت خبری شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه جناب آقای رشیدی از دیدگاه من موفقیت چندانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نداشته است و تنها با توجه یک بعدی به مسائل موجود قصد ارائه یکسری موفقیت را دارد.

                  

زمانی گفت: ایشان تنها به برخی جنبه های هنری مانند تئاتر و موسیقی تمرکز کرده اند و هیچگونه توجه ای به دیگر مسائل مرتبط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را نداشته است که بی شک توجه یک بعدی به مسائل نمی تواند یک موفقیت محسوب شود و موجب نارضایتی افراد خواهد شد.

                  

ایشان همچنین اظهار داشت: اگر ما در در زمان مدیریت پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند مطلبی انتقادی خطاب به مدیران و مسئولین شهرستان می نوشتیم حداقل احساس می کردیم که مدیریت وقت به نوعی در کنار ما هستند و تا حدی با بیان نکات و تجربیات خود قصد حمایت از ما را دارد. اما متاسفانه آقای رشیدی تاکنون نه تنها در کنار ما نبوده است بلکه در برخی پیام های انتقادی که از طرف پایگاه خبری صدای زرند منتشر شده است موضع گیری جانب دارانه داشته اند و حقیر را برای انتشار این یادداشت ها به باد مواخذه گرفته اند.

                  

وی در پایان از مسئولین فرهنگی حاضر در جلسه خواستار شد تا انتقادات ایشان را مد نظر قرار دهند و در صورت امکان به آن ها پاسخ دهند که متاسفانه پاسخ قانع کننده ای از سوی جناب آقای رشیدی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در این زمینه شنیده نشد و تنها به بیان چند نکته در مورد انتقادپذیر بود خود بسنده نمودند. لازم به ذکر است همانگونه که از نام اداره فرهنگ و ارشاد “اسلامی” مشخص است توجه به مسائل مذهبی و دینی در این اداره نیز باید یکی از مهمترین رکن های مدیریتی آن باشد که با صحبت هایی که با برخی روحانیون و فعالین مذهبی شهرستان در این زمینه داشته ایم متاسفانه این بخش مورد کم لطفی قرار گرفته است.

                  

جا دارد از توجه آقای محمد علیزاده مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، به انتقادات ارائه شده توسط مدیر پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند تشکر نماییم و جا دارد که ایشان حداقل با تذکری به مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند دستور فرمایند تا ایشان حمایت بیشتری نسبت به اصحاب رسانه و مسائل دینی و مذهبی این شهرستان داشته باشند.

                  

انتهای پیام/

برای عضویت در کانال خبری صدای زرند اینجا کلیک کنید.

دریافت آخرین اخبار شهرستان های زرند و کوهبنان و اخبار مهم استان کرمان و کشور

https://telegram.me/SedayeZarand_ch