شب شعر ویژه هفته دفاع مقدس برگزار شد

شب گذشته ۸شهریور ماه و به مناسب هفته دفاع مقدس، شب شعر مشترک بین شاعران شهرستان های زرند و رفسنجان و در محل انجمن شعر مولوی شهرستان زرند برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان نشت مشترک شاعران دو شهرستان برگزار شد.

                    

به گزارش صدای زرند، شب گذشته ۸شهریور ماه و به مناسب هفته دفاع مقدس، شب شعر مشترک بین شاعران شهرستان های زرند و رفسنجان و در محل انجمن شعر مولوی شهرستان زرند برگزار شد.

                    

در این برنامه  چند تن از عزیزان دیار هنر پرور و زر خیز رفسنجان میهمان هنرمندان انجمن شعر زرند  بودند.

                    

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی زرند در این مراسم با ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: مدت ها بود که یک پراکندگی در بین انجمن ها و رشته های هنری و هنرمندان استان به وجود آمده بود که باعث شده بود هنرمندان از هم دور شوند  که بحمد الله طی ماههای گذشته رفته رفته این انسجام در حال شکل گیری دوباره است.

                    

وی با بیان اینکه در شهرستان زرند در حال حاضر تقریباً تمام انجمن ها در حال فعالیت  می باشند اظهار داشت: در نظر داریم برنامه هایی مشترک در رشته های مختلف هنری با دیگر هنرمندان استان و شهرستان های دیگر جهت تبادل تجربه و ارتباط هنرمندان و بهرمندی از دانش های یکدیگر برگزار کنیم.

                    

در ادامه این مراسم شعرای حاضر در جلسه به خواندن اشعار خود پرداختند.

                    

لازم به ذکر است ایمان محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان نیز این عزیزان را همراهی می کردنند.

                    
ShabSher_Zarand02

ShabSher_Zarand01

 

انتهای پیام/