عدم بکارگیری اتباع بیگانه در پروزه های عمرانی زرند / تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، خنجری فرماندار، مهندس بختیاری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمان و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

فرماندار زرند خواستار عدم بکارگیری اتباع بیگانه در پروزه های عمرانی شد و تصریح کرد: هرگونه بکار گیری اتباع افاغنه در نهادهای دولتی ممنوع بوده و اداره تعاون کار و امور اجتماعی نیز باید نظارت خود را در اعمال قانون کار و برخورد با پیمانکاران متخلف که از اتباع افاغنه استفاده می نمایند، اعمال کند.

 

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در جلسه شورای اداری شهرستان زرند، ضمن تسلیت درگذشت جمعی از حجاج بیت الله الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از پیشرفت ها و توسعه های ایران اسلامی یاد کرد و گفت: توسعه ایران اسلامی که در حال حاضر در کشور بوجود آمده است ماحصل امنیتی است که در جامعه وجود دارد.

 

 

امام جمعه زرند به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اهمیت اقتصاد مقاومتی در فرمایش مقام معظم رهبری به خوبی مشخص می باشد و تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی عمل به فرمایش ایشان و اهمیت به ظرفیت های درون نظام و ایران می باشد.

 

 

فرماندار زرند نیز ضمن تسلیت به مدعوین و مسئولین ادارات شهرستان و تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع) و عید غدیر خم خواستار باشکوه تر برگزار شدن جشن عید غدیر شد و اظهار امیدواری کرد که ادارات و نهادهای شهرستان با همکاری بهتر سعی در بهتر برگزار شدن این جشن نمایند.

 

 

حبیب الله خنجری در ادامه تصریح کرد: کلیه ادارات و نهادهای دولتی باید در مکاتبات و پاسخ به نامه های سایر ادارات و ارباب رجوع بیشترین دقت را به خرج دهند و سعی نمایند تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ نامه ها و مکاتبات اداری را بدهند.

 

 

خنجری فرماندار زرند همچنین از ابلاغ اعتبارات ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گفت و تصریح کرد: اعتبارات ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان از محل ماده ۱۸۰ اعلام شده است و به فضل الهی با پیگیری رؤسای ادارات این امر نیز به سرانجام خواهد رسید.

 

 

فرماندار زرند در ادامه خواستار مراقبت بیشتر مدیران ادارات از اموال دولتی شد و تأکید کرد: کلیه لوازم و تجهیزات دولتی که در اختیار ما قرار دارد از حق مردم می باشد و همه مسئولین باید حفاظت و پاسداری از این اموال را به بهترین نحو مطلوب به انجام برسانند.

 

 

وی افزود: حفظ لوازم و تجهیزات بیت المال وظیفه همه مدیران و مسئولین حراست آن اداره می باشد.

 

 

خنجری همچنین به تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه بعضاً شاهدیم که در بعضی از ادارات حرمت ارباب رجوع رعایت نمی شود که این امر نیز باعث بروز مشکلاتی برای ادارات شهرستان خواهد شد.

 

 

وی تأکید کرد: بالابردن سعه صدر مدیران و کارکنان دولتی می تواند بسیاری از مشکلات لاینحل شهروندان را برطرف نماید.

 

 

فرماندار زرند همچنین خواستار عدم بکارگیری اتباع بیگانه در پروزه های عمرانی شد و تصریح کرد: هرگونه بکار گیری اتباع افاغنه در نهادهای دولتی ممنوع بوده و اداره تعاون کار و امور اجتماعی نیز باید نظارت خود را در اعمال قانون کار و برخورد با پیمانکاران متخلف که از اتباع افاغنه استفاده می نمایند، اعمال کند.

 

 

وی همچنین از مسئولین ادارات خواست تا با برطرف نمودن موانع و مشکلات سرمایه گذاران در جذب سرمایه گذاران اقدام لازم را معمول نمایند.

 

 

Shora-Edari-Zarand-94_ (1)

Shora-Edari-Zarand-94_ (2)

Shora-Edari-Zarand-94_ (3)

Shora-Edari-Zarand-94_ (4)

Shora-Edari-Zarand-94_ (5)

 Shora-Edari-Zarand-94_ (3)

Shora-Edari-Zarand-94_ (4)

Shora-Edari-Zarand-94_ (5)

 

انتهای پیام/