پیام فرماندار زرند به مناسبت عید قربان و عید غدیر

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیر پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

 

eid

 

 به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، متن پیام حبیب الله خنجری به این شرح است:

 

 

عید سعید قربان به عنوان باشکوه ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است.

 
عید قربان، عید رهایی از تعلقات است، رهایی از هر آنچه که غیرخدایی است و غـدیر سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده “خم” به جام محبت دوستداران پیامبر و خاندانش جارى است.

 
غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود.

 
اینجانب ضمن تبریک عید سعید قربان عید قربانی کردن هوای نفس  و عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) به محضر بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و عموم مردم نجیب و شریف شهرستان زرند، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 
رجای واثق داریم تا شما حق باوران ولایتمدار با تمسک به حبل المتین امامت و در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) و تجدید بیعت با ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) تداوم بخش رسالت و امامت معصومین (ع) در عصر غیبت باشید.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

انتهای پیام/