پیوند خانه و مدرسه در موفقیت تحصیلی و تربیت دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد

امام جمعه زرند با بیان اینکه پیوند خانه و مدرسه در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد، گفت: آغاز سال تحصیلی، آغازحیات جاودانگی خردسالان است که برای نخستین بار در عرصه تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه پیوند خانه و مدرسه در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد، گفت: آغاز سال تحصیلی، آغازحیات جاودانگی خردسالان است که برای نخستین بار در عرصه تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند.

 

امام جمعه زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان زرند گفت: امروز آغاز حیات جاودانگی خردسالان است که برای نخستین بار در عرصه تعلیم و تربیت گام بر می دارند.

 

 

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با اشاره به آغاز سال تحصیلی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد و ضمن تأکید بر فراگیری و علم آموزی افزود: نخستین جایگاه تربیت، خانواده‌ها هستند و از آنان خواست در کنار تحصیل به مسائل دینی و شرعی فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و در تربیت فرزندان خود به توصیه های مقام معظم رهبری توجه کنند تا فرزندان سعادتمند و ارزشمندی را تحویل جامعه دهند و حافظ دین و قرآن باشند.

 

امام جمعه زرند از اولیای دانش‌آموزان خواست تا با ارتباط مؤثر و مداوم با مدرسه در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان با مدیر و کادر آموزشی مدارس همراه و همگام باشند تا شاهد رشد بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش باشیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه پیوند خانه و مدرسه در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد، گفت: آغاز سال تحصیلی، آغازحیات جاودانگی خردسالان است که برای نخستین بار در عرصه تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند.

 

وی به بیان وظایف یک دانش آموز خوب پرداخت و اظهار کرد: نخستین وظیفه دانش‌آموزان خوب درس‌خواندن، احترام به والدین و معلمان مدرسه، مؤدب بودن و رعایت قوانین و مقررات مدارس است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: دانش‌آموزان باید بدانند آرامش و امنیتی که بر کشور حاکم است، مدیون خون شهیدانی است که جان خود را برای برقراری پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کرده‌اند.

 

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: شهرستان زرند به این بزگواران و همچنین ۱۲ هزار رزمنده دفاع مقدس به خود می‌بالد و خواستار راه‌اندازی موزه دفاع مقدس در این شهرستان شد.

 

 

در ادامه فرماندار زرند با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطراتی از دوران اسارت خود برای نونهالان بیان کرد و گفت: تربیت مناسب و اصولی دانش‌آموزان از وظایف والدین و معلمان است و مدارس در این زمینه نقش مهمی دارند.

 
مدیر آموزش و پرورش زرند با بیان اینکه تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی اندیشیده شده است، گفت: ۲ هزار ۷۰۰ دانش‌آموز پایه اول در قالب ۱۳۵ کلاس درس امروز سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

 
وی ۱۵۶ شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان زرند الگوی تعلیم و تربیت هستند و در کنکور سراسری ۴۵ دانش‌آموز زرندی رتبه زیر ۱۰۰۰ رقمی را کسب کردند.

 

 

انتهای پیام/