پیام تبریک نماینده زرند و کوهبنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 

Dr Amiri

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند در مجلس، دکتر حسین امیری خامکانی نماینده مردم شریف شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، پیام تبریکی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس منتشر نموده است.

 

 

در این پیام تبریک آمده است:

 

 

هفته دفاع مقدس را که یاد آور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سال های مبارزه حق علیه باطل است به خانواده شهداء و همچنین رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران تبریک می گویم.

 
هفته دفاع مقدس  یادآور  ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

 

 

باگرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهدا ی گرانقدر،رزمندگان وایثارگران به این وسیله مراتب تهنیت وتبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده واز خداوندمتعال سربلندی ایران اسلامی وتوفیقات روز افزون مردم شریف شهرستانهای زرند وکوهبنان به ویژه ایثار گران،جانبازان ونیروهای مسلح قهرمان را مسالت می نمایم.

 

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/