قویدل: برخورد قاطع و قانونی با حاملین سلاح سرد در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با حمل‌کنندگان سلاح سرد به ویژه سلاح‌های غیرمتعارف در شهرستان زرند برخورد قانونی و قاطعانه می شود.

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با حمل‌کنندگان سلاح سرد به ویژه سلاح‌های غیرمتعارف در شهرستان زرند برخورد  قانونی و قاطعانه می شود.

 

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، سید مهدی قویدل با اشاره به نزاع جمعه شب در ایستگاه سوخت در زرند که منجر به قتل یک جوان شد،اعلام داشت: براساس قانون مجازات اسلامی برای جرائم تهدید وقدرت نمائی با چاقو اشد مجازات وطبق آئین دادرسی کیفری جدید برای این جرائم بازداشت موقت در نظر گرفته شده است.

 
وی تاکیدکرد: اهمیت موضوع چاقو در جامعه بر کسی پنهان نیست، لذا  ضرورت دارد، تبلیغات لازم برای آگاه‌سازی مردم انجام شود تا نهایت کنترل خشم در جامعه را شاهد باشیم و به واسطه اتفاقات مختلف شاهد درگیری و تخلفاتی از این دست نباشیم.

 
این مقام قضائی در ادامه اعلام داشت: قاتل جوان زرندی پس از ۵ ساعت از وقوع جرم توسط ماموران انتظامی ناجا دستگیر شد.

 
سید مهدی قویدل درباره این حادثه اظهار داشت:جمعه شب درگیری لفظی بین دو جوان زرندی به نام‌های « ع – م و ع – ز» در پمپ بنزین شهر زرند روی داد که هر دو با استفاده از چاقو همدیگر را مجروح کردند.

 
دادستان زرند در این زمینه بیان کرد: در این حادثه فردی به نام «ع – م» ۲۶ ساله از ناحیه گردن به شدت مجروح و به بیمارستان سینا زرند انتقال یافت.

 
سیدمهدی قویدل ادامه داد: فرد مجروح سپس برای ادامه درمان به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافت که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد در این حین «ع – ز» قاتل که از ناحیه سینه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، متواری شد.

 
قویدل بیان داشت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضائی عملیات ویژه  پلیسی  توسط مأموران انتظامی آغاز و قاتل در کمتر از پنج ساعت در مخفی‌گاه خود در حوالی کرمان دستگیر شد.

 
وی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد، گفت: تحقیقات در این راستا ادامه دارد و طبق قانون حمل چاقوهای نامتعارف جرم محسوب می‌شود و نحوه برخورد و میزان مجازات آن نیز تعریف شده است.

 

انتهای پیام/