اولین یادواره شهدای ناجا شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اولین یادواره شهدا نیروی انتظامی شهرستان های زرند، کوهبنان و راور در شهر زرند برگزارشد.

همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اولین یادواره شهدا نیروی انتظامی شهرستان های زرند، کوهبنان و راور در شهر زرند برگزارشد.

 

یادواره شهدای ناجا شهرستان های زرند، کوهبنان و راور

 

به گزارش صدای زرند، در این یادواره که امام جمعه و فرماندار شهرستانهای زرند و کوهبنان و راور، فرمانده نیروی انتظامی استان ،فرماندهان نیروی انتظامی شهرستانهای زرند ،راور و کوهبنان، فرمانده سپاه زرند ، رئیس دادگستری زرند و راور، جمعی از مسئولین اجرائی و قضائی ،خانواده های معظم شهدا ،و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار حضور داشتند.

 

 

حجت الاسلام حسین جوشقانیان روز دوشنبه در اولین یادواره شهدای شهرستان های زرند، کوهبنان و راور در تالار بزرگ زرند افزود: ما فرزندان ولایت هستیم و پای آرمان ها و ارزش های خود تا پای جان ایستاده ایم و سند آن هم ۲۱۳ هزار شهید از سال ۴۲ تاکنون است.

 
وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا و اسرائیل علیه کشور ما نه تنها سر سوزنی کم نشده بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

 
وی با تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) گفت: شهدا در عصر غیبت که هجمه همه جانبه به معارف اسلامی است با همه وجودشان دفاع و نسبت به ساحت مقدس امام زمان (عج) ادای تکلیف کردند و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست.

 
جوشقانیان افزود: دشمن در کنار تحریم های ظالمانه خود در راستای تهاجم فرهنگی افزایش شبکه های ماهواره ای علیه ارزش های اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

 
امام جمعه زرند هم در این آیین گفت: مهمترین پایه های اسلام براساس امامت و ولایت بنا شده است و امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی جایگاهی بسیار رفیع دارد.

 
حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: هرچه داریم از برکت خون شهداست لذا باید وظیفه خود را در قبال خون شهدا که همان اطاعت از ولایت است به خوبی انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند روسفید باشیم.

 
سرهنگ رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این آیین در خصوص اهمیت امنیت در جامعه مطالبی را بیان کرد و هدف از برگزاری یادواره را گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه برشمرد.

 
همچنین در این یادواره از خانواده های معظم شهدا با اهدای لوح تقدیر و تندیس ایثار قدردانی و در حاشیه آن نمایشگاهی از توانمندی های نیروی انتظامی برپا شد.

 
انتهای پیام/