روابط‌ عمومی نباید توجیه‌گر اهداف سازمانی باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: فلسفه وجودی نهادها و سازمان‌ها به برکت وجود ارباب رجوع است. در دانشگاه آزاد اسلامی ولی نعمت سیستم دانشجو است و وجود ما نسبت به وجود دانشجو اعتباری است.

نعمت‌الله‌زاده ماهانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: فلسفه وجودی نهادها و سازمان‌ها به برکت وجود ارباب رجوع است. در دانشگاه آزاد اسلامی ولی نعمت سیستم دانشجو است و وجود ما نسبت به وجود دانشجو اعتباری است.

 

نشست مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، دکتر کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی در پنجاه و یکمین نشست مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته برگ زرین دیگری از تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین از سوی فرزندان پاک‌طینتش رقم خورد تا مردم ایران اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت امام (ره) و در پرتو تعالیم انسان‌ساز اسلام در جهان سرمایه‌داری تاریخ ساز شوند و نام ایران و ایرانی را بلندآوازه گردانند.

 
رئیس سازمان نظام روانشناسی استان کرمان درباره اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها تصریح کرد: روابط‌عمومی نباید توجیه‌گر اهداف سازمانی باشد و اگر روزی به این آفت دچار شود روز تنزل و از دست دادن جایگاهش در بین جامعه خواهد بود.

 
عضو هیات علمی واحد زرند اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات یک روابط عمومی موفق جست‌وجوی ایرادات و موانع پیش روی مخاطبان سازمان خود است تا با انتقال آن به سیاستگذاران و تصمیم‌گیرندگان سازمان به پایایی و مانایی آن سیستم کمک کند.

 
ماهانی با آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: روابط عمومی اگر درباره حدود و اهداف سیستم و سازمان به مخاطبان روشنگری کند، قطعا تضاد و تعارض‌های ایجاد‌شده بین سازمان و مخاطب هم از بین خواهد رفت.

 
عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و جمع فرهیختگان، استادان و دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت رشد و توسعه همه جانبه شهرستان را فراهم کرده که همه مردم و مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند.

 
عباس ایرانمنش با برشمردن مزایای روابط عمومی در ادارات و ضرورت وجود این پست سازمانی افزود: پیامبران الهی بهترین نمونه برای مدیران روابط عمومی هستند چرا که بهترین نقش را در ایجاد روابط انسانی بر عهده داشتند.

 
رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: شهرداری بدون مشارکت و همکاری شهروندان هیچ گاه موفق نخواهد بود و تنها روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند ریسمان محکمی برای اتصال و پیوند مردم و جامعه با نهاد و سازمان‌ها باشند.

 
در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی در نشست‌های کاری و تخصصی شرکت و به بررسی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : مسعود لشکری