انعکاس واقعیت ها مهمترین اصل پیشگیری در وقوع جرائم است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: انعکاس واقعیت ها به مسئولان و مقامات مافوق مهمترین اصل پیشگیری است و در حل مشکلات و کاهش جرائم کارگشاست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: انعکاس واقعیت ها به مسئولان و مقامات مافوق مهمترین اصل پیشگیری است و در حل مشکلات و کاهش جرائم کارگشاست.

 سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان زرند، ابراز داشت: همانطور که دشمن با جنگ نرم جلو می آید و یکسری اهداف را به صورت جنگ نرم پیاده می کند ما نیز باید با اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی در سطح جامعه در مقابله با اهداف دشمن فعالیت کنیم.

 
وی اولین اصل موفقیت را آشنایی کامل و دقیق با قانون دانست و افزود: ما باید به سمتی برویم که با کشفیات علمی کار خود را انجام دهیم و با تکنولوژی روز دنیا به پیش برویم.

 
قویدل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دو شرط عمل به قانون و حسن خلق را عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: اگر ما در سطح جامعه رفتار سالم و حسن خلق از خود نشان دهیم در مقابل بهترین سرمایه که همان جذب مردم و مشارکتهای مردمی و معتمدین محلی است اعتماد سازی خواهیم داشت.

 
قویدل بحث برنامه ریزی، آموزش، نظارت و اشرافیت اطلاعاتی در کارها را بسیار مهم ارزیابی کرد و در زمینه اولویت بندی کارها بیان کرد: اگر ما بتوانیم با یک کار اطلاعاتی هر شش ماه یکبار ریشه اصلی یک جرم را پیدا کنیم و آن را بخشکانیم نتیجه آن بهتر از مسائل جزئی و حاشیه پردازی خواهد بود.

 
این مقام قضایی در پایان تدبیر، سرعت عمل و دقت و صداقت را از عوامل مهم موفقیت در کارها دانست.

 

انتهای پیام/