اعتماد شرط موفقیت در کسب و کار

افرادی در بلند مدت در کسب و کار خود موفق ترند که صداقت، درستکاری و شفافیت، که عوامل افزایش اعتماد به شخص یا شرکت هستند را سر لوحه ی کار خود قرار می دهند.

Successجلب اعتماد دیگران چه گروهی که کالا یا مواد اولیه را برای ما تهیه می‌کنند یا گروهی که محصولاتمان را به آنها می فروشیم و مشتری ما محسوب می‌شوند باعث بقای رابطه‌ی فروش یا خرید می گردد.

 

صدای زرند – موفقیت: اگر شما تنها به فکر منافع شرکت و کسب و کار خود باشید و کسب و منفعت دیگران را نادیده بگیرید در بلند مدت توفیق چندانی حاصل نخواهید کرد. خصوصاً اگر به فکر سوء استفاده از طرف مقابل باشید در دراز مدت زیان خواهید دید.

 

برای دوام کار شایسته است که منافع دو طرف را مد نظر قرار دهیم. شاید در یک زمان کوتاه مشتری را از دست داده و برایمان باخت محسوب شود اما از طرفی در بلند مدت بردِ جلب اعتماد مشتری را خواهیم داشت.

 

وقتی شما در سطح نماینده ی فروش شرکت که بر بازار اشراف بیشتر ی دارید و مشتریان عمده را راهنمایی می کنید که حتی گاهی از خرید منصرف می شوند و یا در سطح خرده فروشی مزایا و معایب مصرف کالا را برای مشتری توضیح می دهید در اصل راه رسیدن به موفقیت خود را هموار می سازید.

 

برای تداوم کسب و کار موفق لازم است به جای پوشش عیوب کالا، تخریب رقبا و تبلیغات بدون پشتوانه «کیفیت عالی کالا» و… به بهبودی کیفیت کالای تولیدی و نحوه ی عرضه کالا در بازار همراه با قیمت تمام شده ی کمتر جهت رفاه و منفعت بیشتر طرف مقابلمان باشیم.

 

افرادی در بلند مدت در کسب و کار خود موفق ترند که صداقت، درستکاری و شفافیت، که عوامل افزایش اعتماد به شخص یا شرکت هستند را سر لوحه ی کار خود قرار می دهند.

 

 

انتهای پیام/عباس هرارانی پور