واگن سازی زرند تنها سازنده واگن مسافربری در کشور

مهندس صادق زاه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از کارخانجات واگن سازی پلور سبز زرند بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت واگن های مسافربری و مترو قرار گرفت.

مهندس صادق زاه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: واگن سازی زرند تنها سازنده واگن مسافربری در کشور است و با ابتکار عمل متخصصین بومی توانسته است در تولید واگن مترو با دانش امروزی از دیگر رقبا پیشی بگیرد.

 

واگن سازی زرند

به گزارش صدای زرند، صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه اظهار داشت: برای کار بزرگی که در مجموعه صنعتی واگن سازی زرند صورت می گیرد، نیروی انسانی آموزش دیده حرف اول را می زند و ابزار و تجهیزات در رتبه بعدی قرار دارد.

 
وی ضمن تأکید بر اهمیت صنعت واگن سازی، از آمادگی همه جانبه فرمانداری این شهرستان برای کمک به رونق فعالیت های این صنعت، توسعه  و اجرای فازهای بعدی خبر داد.

 

 

صادق زاده اتکا به دانش بومی و تربیت نیروی ماهر و کار آزموده فنی در این صنعت را یادآور شد و تصریح کرد: واگن سازی زرند تنها سازنده واگن مسافربری در کشور است و با ابتکار عمل متخصصین بومی توانسته است در تولید واگن مترو با دانش امروزی از دیگر رقبا پیشی بگیرد.

 

 

وی ساخت انواع قطعات واگن را نتیجه همت، تلاش و پشتکار جوانان زرندی دانست و گفت: امروز جوانان زرندی با ابتکار و خلاقیت در صنعت واگن سازی حرف برای گفتن دارند.

 

 

 

تحویل ۲۸ واگن‌ مسافری واگن سازی زرند به ناوگان ریلی کشور در سال گذشته

 
مهندس سجادی مدیر کارخانجات واگن سازی زرند از تحویل ۲۸ واگن مسافربری (بین شهری) به شرکت های رجاء، راه آهن شرقی و بنیاد در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تأمین اعتبارات بتوانیم ۸ واگن مسافربری تولیدی این کارخانه را به شرکت راه آهن شرقی تحویل دهیم.

 
وی به تولید ۱۲ واگن مسافربری مترو به سفارش مترو تهران اشاره کرد و افزود: با سرمایه گزاری جدید و اجرای فاز دوم می توانیم باعث اشتغال زایی بیشتری در این صنعت باشیم.

 
معاون فرماندار زرند به همراه مهندس سجادی مدیر کارخانجات واگن سازی زرند از سالن های ساخت بدنه فلزی، دستگاه های جوشکاری ورق ها، سالن مونتاژ، تست باران، رنگ، بتونه کاری، سالن تهویه مطبوع و خطوط راه اندازی بازدید کردند.

 

انتهای پیام/