جمع آوری ۸۳۰ میلیون ریالی کمک مردم شهرستان زرند به عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند گفت: مردم شهرستان تاکنون ۲۶.۵ خشت طلا به ارزش ۴۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و مقدار ۲۰۶ گرم طلا در شش ماه اول سال ۹۴ برای این کار خداپسندانه و بزرگ فرهنگی مشارکت داشته اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند گفت: مردم شهرستان تاکنون  ۲۶.۵ خشت طلا به ارزش ۴۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و مقدار ۲۰۶ گرم طلا در شش ماه اول سال ۹۴ برای این کار خداپسندانه و بزرگ فرهنگی مشارکت داشته اند.

جلسه شورای سیاست گذاری عتبات و عالیات شهرستان زرند


به گزارش صدای زرند، جلسه شورای سیاست گذاری عتبات و عالیات شهرستان زرند صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریور با حضور فرماندار، امام جمعه ، شهردار ، بخشدار مرکزی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وسایر مدعوین در محل دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند واقع در خیابان امام جنب بازار برگزار گردید.

 
در این نشست معنوی ابتدا عباس ایرانمنش رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اجرا در زمینه بازسازی عتباب مقدسه را ارائه کرد.

 

 

وی ابراز داشت: طی شش ماه اول سال جاری ۲۶.۵ خشت طلا به ارزش ۴۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و مقدار ۲۰۶ گرم طلا  توسط مردم مومن و انقلابی زرند به طرح بازسازی گنبد مطهر و توسعه حرم شریف مشارکت شده است.

 

 

وی افزود: مجموع مشارکت و کمک های مردمی در این طرح ماندگار بالغ بر ۸۳۰ میلیون ریال است.

 

 
ایرانمنش تاکید کرد: افتخار خدمت به حرم حضرت اباعبدالحسین (ع) سعادتی است که نصیب زرندی ها شده و ما هم برای اینکه عرض ارادتی به ساحت مقدس امامان شیعه در عراق داریم با جان و دل وارد شده ایم و با تمامی وجود می خواهیم عشق ایرانیان مسلمان و شیعه و محب اهل بیت را به دنیا نشان دهیم.

 

 

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات زرند گفت: مردم عزیز همچنین می توانند کمک هاو نذورات نقدی را به شماره حساب های بانک رسالت ۱/۲۸۲۵۵۱۶ ، بانک رفاه ۵۰۰۳۵ ، بانک انصار ۰۹۸۵۹۱۸۹۰۰۱ ، بانک سپه ۵۰۰۵۴ به منظور مشارکت در بازسازی عتبات عالیات واریز نمایند.

 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند نیز خدمات و اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات را شایسته تقدیر دانست و برنامه‌های آتی این ستاد را مورد تحسین قرار دادند.

 

 

وی  تصریح کرد: همه ی پروژه ها و طرحها ائمه اطهار با مشارکت مردم و از طریق نذورات آنها ساخته و به بهره برداری می رسد و این برای مردم ولایت مدار زرند مایه مباهات هست که مردم در کنار اینکه به باقیات الصالحات خود فکر می کنند بلکه ارادت و علاقه خود را به ائمه اطهار نشان می دهند و ابراز امیدواری نمود با مدد و یاری گرفتن از ائمه اطهار بتوانیم خدمتی ارزشمند در این خصوص ارائه نماییم.

 
خنجری فرماندار زرند نیز ضمن تجلیل از فعالیت‌های خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: عزت امروز ما در جهان نشات گرفته از معارف اهل بیت (ع) است و آنچه کشور ما را حفظ نموده، فرهنگ دینی و عاشورایی است لذا باید فرصت را غنیمت شمرد و با بسترسازی صحیح و تقویت باورهای اعتقادی زمینه مشارکت همه خیرین را در این زمینه بیش از پیش فراهم آوریم.

 
حجت الاسلام و المسلمین سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند نیز استفاده از ظرفیت های تبلیغی هیئت های مذهبی و روحانیون واعظ را باتوجه به فرارسیدن ایام محرم زمینه ای مناسب در جهت تسهیل مشارکت خیران و مردم در روند بازسازی عتبات عالیات، دانست.

 

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی