دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید

معاون اول رئیس جمهور از بهره برداری از دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان خبر داد.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از بهره برداری از دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان خبر داد.

 

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

 

به گزارش صدای زرند به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز گل گهر تبدیل به یک کانون مهم توسعه کشور در استان کرمان شده است.

 
وی ادامه داد: سیرجان جزء شهرهایی است که قبل و بعد از پیروزی انقلاب شخصیت های ویژه و مهمی همچون باستانی پاریزی را در خود پرورانده است.

 
جهانگیری به موقعیت جغرافیایی شهرستان سیرجان اشاره و تصریح کرد: این شهرستان به دلیل نزدیک بودن به سواحل خلیج فارس و بندرعباس توانسته است پیشرفت زیادی داشته باشد.

 
وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته، تصریح کرد: بسیاری تصور نمی کردند که نه این دولت و نه هیچ دولتی دیگری بتواند مشکلات سیاسی بین المللی را به نقطه خوبی برساند؛ اما تیم مذاکره کننده ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب؛ با مدیریت بسیار مدبرانه در میز مذاکره ای که در یک طرف آن شش قدرت سیاسی نشسته بودند؛ موفق شد که خواسته ملت ایران را محقق کند.

 
جهانگیری ادامه داد: در مذاکرات به دنبال برداشته شدن تحریم ها بودیم و اکنون تمام مراکز غنی سازی ما وجود دارند و ما باید به کار خود ادامه دهیم.

 
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید گام ها و قدم های سنجیده ای برداشته و با دنیا کار کنیم، افزود: تمام شرکت های مختلف دنیا مشتاق کار با ایران هستند و کار در ایران با گذشته متفاوت شده است.

 
وی یادآور شد: از نظر تعداد فارغ التحصیلان مهندسی رتبه سوم دنیار را داریم. باید از این ظرفیت ها استفاده کرده و باید برای تولید مشترک کار کنیم.

 
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تجربه تلخ ما این است که با غیر شفاف عمل کردن به بهانه دور زدن تحریم ها، دلال پرورش می دهیم و اگر اینگونه پیش رود کشور در لیست سیاه قرار می گیرد.

 
وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی توسعه بخش معدن است. گل گهر سیرجان می تواند کانون مهم در توسعه کشور باشد.

 
معاون اول رئیس جمهور گفت: کشورهایی که دارای ذخایر باز و زیر زمینی باشد در دنیا بسیار نایاب هستند و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کرده و اشتغالزایی کنیم.

 
جهانگیری ادامه داد: امروز دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/