اصول گرایان فاتح شورای اسلامی شهر زرند شدند / شکست های پی در پی اصلاح طلبان زرندی

متاسفانه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است و از چگونگی انتخاب و یا حواشی آن اطلاع کاملی نداریم اما از حواشی جالب این جلسه تبریک طعنه آمیز یکی از اعضای اصلاح طلب شورا اسلامی زرند به دیگر اصلاح طلبان شورا برای این انتخاب ها بوده است.

Iranmanesh_SardarShahrekiبنا به اطلاعات به دست آمده، امروز شنبه ۱۴ شهریور ماه ۹۴ جلسه شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد و در آن هیئت رئیسه این شورا با حضور و رای اعضا انتخاب شدند.

                      


به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی صدای زرند، امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد که طی آن عباس ایرانمنش با رای گیری از اعضا به عنوان رئیس و مرتضی سردار شهرکی به عنوان نائب رئیس این شورا انتخاب شدند.

                      

شایان ذکر است رئیس و نائب رئیس جدید شورای شهر زرند، منتسب به طیف اصولگرایان شهرستان زرند می باشند که در دو سال اخیر هیچ سمتی در هیئت رئیسه این شورا نداشتند و حضور ایشان در این سمت میسر نبود مگر با وجود اختلافات ایجاد شده بین اعضای اصلاح طلب شورای اسلامی شهر زرند که این موضوع بعد از عدم انتخاب حاج مهدی برهانی نژاد برای سمت شهرداری شهر زرند از سوی این افراد به نوعی نشان از شکست های پی در پی این طیف سیاسی در زرند دارد.

                      

لازم به توضیح است که شورای اسلامی شهر زرند ۹ عضو دارد که ۶ عضو از این اعضا منتسب به طیف اصلاح طلب و ۳ نفر دیگر نیز از طیف اصولگرا می باشد که انتخاب دو نفر از اعضای اصلی هیئت رئیسه این شورا از بین اعضای اصولگرا را به جد باید شکستی واقعی برای اصلاح طلبان زرند تلقی کرد.

                      

متاسفانه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است و از چگونگی انتخاب و یا حواشی آن اطلاع کاملی نداریم اما از حواشی جالب این جلسه تبریک طعنه آمیز یکی از اعضای اصلاح طلب شورا اسلامی زرند به دیگر اصلاح طلبان شورا برای این انتخاب ها بوده است!

                      

پایگاه خبری صدای زرند ضمن تبریک به هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر زرند و آرزوی توفیق ایشان، آماده است با ایشان مصاحبه ی کاملی داشته باشد.

                      

انتهای پیام/