آغاز به‌کار ۱۶ آکادمی ورزش قهرمانی در زرند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۶ آکادمی قهرمانی ورزش در شهرستان زرند فعالیت خود را به‌منظور حمایت از ۳۴۱ نفر از استعدادهای ورزشی این شهرستان آغاز کردند.

SportNewsمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۶ آکادمی قهرمانی ورزش در شهرستان زرند فعالیت خود را به‌منظور حمایت از ۳۴۱ نفر از استعدادهای ورزشی این شهرستان آغاز کردند.

              

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی صدای زرند، محمود محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در زرند اظهار داشت: نخستین آکادمی قهرمانی ورزش امروز در شهرستان زرند با حضور حسین امیری، نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش افتتاح و آغاز به‌ کار کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: در این آکادمی‌ها ۳۴۱ نفر از ورزشکاران برگزیده و نخبه‌ای که در مراحل نخست اجرای طرح استعدادیابی شده‌اند در این آکادم‌ها تحت نظر مربیان و در رشته‌های خود فعالیت می‌کنند.

 

محمودی‌نیا بیان داشت: در مجموع در شهرستان زرند ۱۶ آکادمی استعدادیابی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۹ آکادمی در بخش پسران و ۷ آکادمی هم در بخش دختران از ۱۲ شهریورماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مجموع برای راه‌اندازی این آکادمی‌ها در شهرستان زرند چهارصد و هفتاد و چهار میلیون ریال به حساب هیئت‌های ورزشی شهرستان زرند واریز شده است.

 

محمودی نیا عنوان داشت: مراحل اجرا و نظارت بر این طرح بر عهده دبیرخانه طرح توسعه، اداره کل ورزش و جوانان، هیات های استان و شهرستان خواهد بود. همچنین در طی مراحل اجرای طرح گزارش اجرای مراحل مختلف طرح به اطلاع فرماندار شهرستان زرند خواهد رسید.

 

در این جلسه که با محوریت راه اندازی نخستین آکادمی قهرمانی استعدادیابی انجام شد، محمود محمودی نیا با اعلام خبر راه اندازی ۱۶ آکادمی قهرمانی در شهرستان زرند، بیان داشت: از این تعداد ۹ آکادمی در رشته های فوتبال، هندبال، بسکتبال، دو و میدانی، ژیمناستیک، زورخانه‌ای، ووشو، والیبال و کاراته در بخش پسران فعالیت می‌کنند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: همچنین در بخش دختران نیز در ۷ آکادمی در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال ، بسکتبال، دوومیدانی، ژیمناستیک و کاراته  فعالیت خود را از ۱۲ شهریورماه آغاز می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/