دادستان زرند: با سودجویی در معاملات املاک برخورد می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از برخورد جدی دستگاه قضایی با سودجویان و فرصت طلبان در حوزه خرید و فروش املاک خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از برخورد جدی دستگاه قضایی با سودجویان و فرصت طلبان در حوزه خرید و فروش املاک خبر داد.

 

ghavidel

 

 

به گزارش صدای زرند، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات جاری در خصوص معاملات املاک از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با افرادی خبر داد که به صورت غیر قانونی اقدام به خرید و فروش املاک می کنند.

 
وی گفت: بر اساس گزارش های رسیده متاسفانه عده ای از سودجویان معاملات املاک بدون اطلاع از مالکیت فروشنده و بعضا با علم و اطلاع از عدم مالکیت وی و از جمله با معرفی اراضی یا زمین های بایر و خالی از سکنه به عنوان مال موضوع اقدام به خرید و فروش و انتقال اموال بویژه اموال غیر منقول و به نحوی وقوع این جرم را برای فرصت طلبان و بزهکاران این مقوله تسهیل می کنند.

 
دادستان زرند افزود: لذا بنگاه های معاملاتی و مشاورین املاک در خصوص انتقال و فروش مال قبل از هر گونه معامله و وقوع عقد بیع درباره مالکیت فروشنده تحقیق کنند و از صحت اظهارات مطمئن شوند در غیر اینصورت به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب و مجازات قرار می گیرند.

 
وی گفت: مردم نیز باید در خرید املاک توجه و دقت کافی و در معاملات خود بر لزوم ارایه سند قانونی از طرف فروشنده تاکید داشته باشند.

 

انتهای پیام/