خانه جودوی کوهبنان افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان، خانه جودوی شهرستان کوهبنان به نام شهید عبدالحسین مظفری افتتاح شد.

طی مراسمی و با حضور مسئولان، خانه جودوی شهرستان کوهبنان به نام شهید عبدالحسین مظفری افتتاح شد.

 

Jodo

 

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز و با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش و خانواده‌های آنان خانه جودو شهرستان کوهبنان به نام شهید عبدالحسین مظفری جودوکار دهه ۶۰ شهرستان افتتاح شد.  

 
فرماندار کوهبنان در این آیین گفت: ورزشکاران باید به ویژه در ورزش‌های رزمی و انفرادی مولای متقیان علی (ع) را به عنوان اسوه و الگوی خویش قرار دهند که ورزشکارانی مانند تختی و پوریای ولی به واسطه همین امر ماندگار شدند.

 
محمدرضا مهدلو بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه‌ای دارند و ایشان در مناسبت‌های مختلف با ارسال پیام و یا در دیدار با ورزشکاران آنان را مورد عنایت ویژه خویش قرار دادند که این خود عاملی برای گسترش ورزش شده است.

 
وی ابراز داشت: به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی شاهد احداث زمین و سالن ورزشی در مناطق روستایی هستیم و در همین عرصه کوهبنان از نظر سرانه ورزشی در جایگاه خوبی قرار دارد و در حال حاضر نیز سالن ورزشی دهستان خرمدشت در حال ساخت است که تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 
فرماندار کوهبنان گفت: حمایت از جامعه ورزشی یکی از وظایف مدیران اجرایی است، لذا با اختصاص بودجه لازم توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و همکاری اداره ورزش و هیئت جودوی استان امروز شاهد افتتاح خانه جودو در شهرستان هستیم.

 
محمدجواد اکبری دبیر هیئت جودوی شهرستان کوهبنان اظهار کرد: هیئت جودو کوهبنان از سال ۶۵ به همت سیدمحمد حسینی‌رامشه یکی از اساتید مجرب استان و کشور با کمترین امکانات راه‌اندازی شد.

 
وی ادامه داد: ورزشکاران کوهبنانی به ویژه در رشته‌های رزمی و انفرادی همواره رتبه‌های بسیار خوبی در سطح استان کسب کرده‌اند، اما طی این سال‌ها از کمترین امکانات برخوردار بوده‌اند که به همت مسئولان شهرستان امروز شاهد افتتاح خانه جودو در شهرستان هستیم.

 
اکبری یادآور شد: با توجه به استعداد جوانان کوهبنانی در ورزش‌های انفرادی در حال حاضر چهار گروه جودو در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد با بهره جستن از اساتید مجرب در حال فعالیت هستند که امیدواریم والدین فرزندان خود را به سمت و سوی خانه جودو هدایت کنند.

 
دبیر هیئت جودوی شهرستان کوهبنان عدم حضور اسپانسر در شهرستان و بالابودن هزینه‌های ورودی مسابقات و مشکلات مربوط به رفت و آمد ورزشکاران به مسابقات استانی را از عوامل سد راه و پیشرفت جودوی شهرستان عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها با حمایت‌های مالی در شناسایی استعدادهای نهفته ورزشکاران هیئت جودو را یاری کنند.

 
انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی