دکتر امیری: هنر غذای روح انسان است

دکتر حسین امیری: ما باید برنامه های هنری را به سمت و سویی سوق دهیم که همانطور خانواده به غذای جسم خود بها می دهند به غذای روح خود که می توانند یک فعالیت هنری باشد بها دهند و به مقوله هنر بعنوان یک نیاز خانوادگی نگاه کنند.

Jalseye_Honarmandan_sz02عصر روز دوشنبه نهم شهریور ۹۴ جمعی از هنرمندان شهر زرند در جلسه ای که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد حضور یافتند.

        

به گزارش سایت خبری – تحلیلی صدای زرند، در این جلسه که دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان و فرماندار نیز حضور داشتند، رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به تمام حاضرین از اجرای برنامه هایی چون ۱۵۰ کار نمایش، اجرای کنسرت، برگزاری نمایشگاه های مختلف و دیگر برنامه های هنری در ماه های باقی مانده سال جاری خبر داد.

        

در این نشست هنرمندان که از اعضای انجمن های خوشنویسی، نمایش، سینما جوان، شعر، داستان، هنرهای تجسمی، موسیقی، مد و لباس بودند به ایراد نظرات و دیدگاه های خود در حوزه هنر پرداختند.

        

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان شهرستان زرند گفت: من در جمع شما اصحاب هنر شهرمان احساس خستگی نمی کنم.

        

وی از تمایل به استفاده بیشتر از کمک های فکری و نظری هنرمندان خبر داد و افزود: چرا که زبان هنر بهترین و اثرگذارترین وسیله برای بیان و ارتباط و رفع بسیاری از مشکلات جامعه می باشد.

        

ایشان ابراز داشت: ما باید برنامه های هنری را به سمت و سویی سوق دهیم که همانطور خانواده به غذای جسم خود بها می دهند به غذای روح خود که می توانند یک فعالیت هنری باشد بها دهند و به مقوله هنر بعنوان یک نیاز خانوادگی نگاه کنند.

        

در ادامه خنجری فرماندار زرند، در سخنانی با بیان حمایت خود از جامعه فرهنگ و هنر گفت: این دومین جلسه ای است که به این شکل با هنرمندان برگزار می شود. باید انجمن های هنری یک هم اندیشی داشته و دنبال یک کار گروه فرهنگی و هنری در شهرستان باشند به نحوی که  مدیریت فرهنگی ادارت و موسسات دولتی را مدیریت نمایند.

        

        

انتهای پیام/