زرند توانایی داشتن ۲۰ هزار اتباع بیگانه را ندارد / اجرای طرح ساماندهی اتباع بیگانه در زرند

حسین امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان زرند توانایی داشتن ۲۰ هزار اتباع بیگانه را ندارد و در این راستا مکاتبات و جلسات متعددی با مسئولان کشوری داشته‌ایم.

حسین امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: شهرستان زرند توانایی داشتن ۲۰ هزار اتباع بیگانه را ندارد و در این راستا مکاتبات و جلسات متعددی با مسئولان کشوری داشته‌ایم.

 

shora-Farhangi

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به تنگناهای متعدد و مشکلات فراروی کشور از جمله بحران آب، بیکاری، عدم اعتبارات لازم عنوان کرد: توجه رسانه ملی به بحث هویت ملی بسیار مهم است، چراکه موضوع هویت بومی لازمه رسیدن به هویت ملی است.

 
وی خواستار پوشش شبکه‌های تلویزیونی در بعضی نقاط کور شهرستان شد و تصریح کرد: توجه به صنایع مادر می‌تواند به ایجاد روحیه و انگیزه کار و تلاش در بین جوانان منجر شود.

 
امیری بیان داشت: شهرستان زرند توانایی داشتن ۲۰ هزار اتباع بیگانه را ندارد و در این راستا مکاتبات و جلسات متعددی با مسئولان کشوری داشته‌ایم.

 

 
خنجری فرماندار زرند با اشاره به وجود معادن و صنایع بر شناساندن و معرفی توانمندی‌های این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا آماده هرگونه همکاری با صدا و سیمای کرمان هستیم.

 
فرماندار زرند با اشاره به وجود ۲۰ هزار اتباع بیگانه در این شهرستان و مشکلات و معضلات پیش روی آن گفت: طرح ساماندهی اتباع بیگانه در این شهرستان در دست اجرا است.

 

وی به مصوبات شورای تأمین شهرستان در خصوص این افاغنه اشاره کرد و گفت: از مهمترین مصوبات شورای تأمین شهرستان خروج افراد افاغنه فاقد کارت اقامت و پیگیری ممنوعین ورود افاغنه به شهرستان زرند می باشد که این امر تا کنون محقق نشده است.

 

 
نماینده عالی دولت در شهرستان زرند افزود: همکاری برخی از افراد ایرانی با افاغنه و بیگانه باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان و مسئولین اجرایی شده است.

 
امام جمعه زرند گفت: مردم زرند در همه زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی و مذهبی پیشتاز و پیشگام هستند و دفاع مردم این شهرستان از اسلام و انقلاب همیشه بارز و بی‌نظیر بوده است.

 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی عنوان کرد: شهرستان زرند با پیشینه تاریخی از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و در قرن ششم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داشته است.

 
انتهای پیام/