امامزاده می تواند یکی از مراکز فرهنگی فعال و خود گردان محسوب شود

رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از اهداف امامزاده کسب بخشی از هزینه های جاری امام زاده از طریق نذورات است که برای دست یابی به این هدف باید رفت و آمد مردم در این مکان مقدس زیادتر شود تا نذورات زیاد شود.

EmamZadeh_Rashidiنشست مشترکی بین اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند در خصوص موضوع فرهنگی و هنری امامزاده حمزه و برنامه های فرهنگی و هنری قابل اجرا در این مکان مقدس برگزار شد.

                

به گزارش صدای زرند، در این نشست رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند با بیان اینکه باید با همت مردم علاقمند به اهلبیت (علیه السلام) در جهت معرفی بهتر و بیشتر  این امامزاده به آحاد مردم تلاش کنیم تا جایگاه این شخصیت والامقام  به مردم شناسانده شود.

                

وی افزود: در بحث امامزادگان فقط عشق به اهل البیت (علیه السلام) و معرفت به خاندان مطهر پیامبر مد نظر می باشد و سلیقه های گوناگون افراد نباید در آن وارد شود.

                

رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیز گفت: یکی از اهداف امامزاده کسب بخشی از هزینه های جاری امام زاده از طریق نذورات است که برای دست یابی به این هدف باید رفت و آمد مردم در این مکان مقدس زیادتر شود تا نذورات زیاد شود.

                

وی گفت: از طریق اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باید از یک تیم مجهز جهت شناساندن امامزاده بهره بگیریم و برنامه های فرهنگی و مذهبی مناسبی را تدارک ببینیم.

                

رشیدی در پایان سخنانش گفت: امامزاده می تواند یکی از مراکز فرهنگی فعال و خود گردان محسوب شود و بهترین مکان و مرکز برای توسل و رشد و تعالی معنوی مردم آن منطقه گردد.

                

 

انتهای پیام/