دیدار خدام حرم رضوی (ع) با خانواده شهدا در زرند +تصاویر

کاروان خدام حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صبح امروز دوشنبه ۲ شهریور ماه ۹۴ وارد شهرستان زرند شدند و به محض ورود به زرند مورد استقبال پرشور و معنوی مردم زرند و بازاریان قرار گرفتن و سپس در بعدازظهر به دیدار خانواده شهیدان رحمانی، صادقی زاده و جمالیزاده رفتند.

خادمین حرم امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در ادامه برنامه های خود در شهرستان زرند به دیدار خانواده سه شهید در این شهرستان رفتند.

 

به گزارش صدای زرند، کاروان خدام حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صبح امروز دوشنبه ۲ شهریور ماه ۹۴ وارد شهرستان زرند شدند و به محض ورود به زرند مورد استقبال پرشور و معنوی مردم زرند و بازاریان قرار گرفتن و سپس در بعدازظهر به دیدار خانواده شهیدان رحمانی، صادقی زاده و جمالیزاده رفتند.

 

مهدی بکائیان از خادمین حرم رضوی (ع) در این دیدار اظهار داشت: در این سفرها ما بسیار مفتخریم که این توفیق نصیب ما می شود که خدمت خانواده های شهدا، جانبازان و معلولین می رویم و از حضور در کنار آنان فیض می بریم.

 

وی گفت: معمولاً برنامه های کاری ما بسیار فشرده است و از از صبح ساعت ۶:۰۰ تا نیم شب ساعت ۱۲:۰۰ در حال اجرای این برنامه ها هستیم ولی واقعاً دوست داریم که در کنار شما خانواده شهدا باشیم و از گفتگو با آنان فیض ببریم.

 

این مراسم با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و اهدا تبرک از سوی خدام به خانواده شهدا به پایان رسید.


خدام جرم رضوی بعد از آن با حضور در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند دیداری با فعالین فرهنگی زرند داشتند و بعد از پایان آن برای خضور در جمع مردم ریحان شهر راهی این منطقه شدند.

 

لازم به توضیح است که برنامه اصلی حضور خادمین حرم رضوی در زرند که تحت عنوان «جشن زیر سایه خورشید» می باشد از ساعت ۸:۰۰ امشب در سالن ورزشی شهید شیرودی همراه با نماز مغرب و عشاء و به اهتزاز درآوردن پرچم مبارک گنبد امام رئوف و نیز قرعه کشی «مسابقه بزرگ کتابخوانی امام رضا (ع)» ویژه شرکت کنندگان در این مسابقه شروع خواهد شد.

 

Didar-Khodam-Shohada_ (1) Didar-Khodam-Shohada_ (2) Didar-Khodam-Shohada_ (3) Didar-Khodam-Shohada_ (4) Didar-Khodam-Shohada_ (5) Didar-Khodam-Shohada_ (6) Didar-Khodam-Shohada_ (7) Didar-Khodam-Shohada_ (8) Didar-Khodam-Shohada_ (9) Didar-Khodam-Shohada_ (10) Didar-Khodam-Shohada_ (11) Didar-Khodam-Shohada_ (12) Didar-Khodam-Shohada_ (13) Didar-Khodam-Shohada_ (14) Didar-Khodam-Shohada_ (1)

 

انتهای پیام/