هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست / کاندیداهای احتمالی مراقب تبلیغات زودهنگام باشند

حجت الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در جلسه تودیع و معارفه شهردار زرند گفت: تمامی افرادی که قصد دارند به عنوان کاندیدا در انتخابات حاضر باشند می توانند در این بحث وارد شوند اما مراقب تبلیغات زود هنگام هم باشند که این یک جرم انتخاباتی است و در آینده شاید برای آنان مشکل ساز شود.

جلسه تودیع و معارفه شهردار زرند صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

                  

Referrals-Shahrdar-Zarand_ (19)به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و تبریک پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) گفت: جا دارد که در ابتدا از اعضای شورای شهر زرند برای این حسن انتخاب تشکر کنیم. ما شاید اگر از بیرون نگاه کنیم بگویم شورای شهر تاکنون کاری انجام نداده است اما اگر پای سخنان این عزیزان بنشینیم و مطالب آنان را بشنویم متوجه خواهیم شد که بسیار تلاش کرده اند و می توان آنان را یک شورای موفق دانست و امیدواریم که در ادامه مسیر و در این دو سال باقی مانده از این شورا هم بتوانند پر تلاش تر و با برنامه تر و همراه با شهردار جدید کار را به پیش ببرند.

                  

وی ضمن تبریک به مهندس محمدی، شهردار جدید زرند بیان داشت: مهندس محمدی فردی ایثارگر، پرتوان، با سابقه مدیریتی بسیار خوب و کارنامه ای مورد تایید و روشن است که پیش از این هم مورد قبول شورا بود و باز مجدداً هم مورد قبول آنان قرار گرفت و الان در سمت شهردار زرند کار خود را شروع خواهد کرد که امیدواریم که ایشان همانطور که قبلاً هم سرلوحه کار خودشان را خدمت به مردم قرار می دادند در این سمت جدید هم به این روند خدمت رسانی ادامه دهند و با برنامه ریزی کار خود را پیش ببرند.

                  

اسلامی گفت: این روزها مشکل کمبود بودجه در تمامی بخش های کشور وجود دارد اما انشاالله با تدبیر، همت، تلاش و همدلی و همراهی تمامی بخش ها این مشکلات نیز حل خواهد شد و باید بدانیم که هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم شریف و عزیز نیست.

                  

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان ضمن تشکر از تمامی مسئولین شهرستان زرند اظهار داشت: خوشبختانه همدلی و همراهی در بین مسئولین شهرستان زرند شامل امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی تاکنون وجود داشته است و امروز مهندس محمدی هم به عنوان شهردار به این جمع اضافه خواهد شد و با همدلی و همراهی کارهای شهرستان را به پیش خواهند برد.

                  

وی با اشاره به سخنان وزیر کار در هفته گذشته اظهار داشت: هر پنج دقیقه یک نفر به بیکاران کشور اضافه می شود که این موضوع کار مسئولین را سنگین می کند و باید با تلاش مضاعف برای اشتغالزایی در جهت رفع این مشکل قدم بردارند.

                  

اسلامی گفت: خوشبختانه در شهر زرند پایه های اشتغال به خوبی بنا شده است و در حال حاضر باید با همدلی و همراهی این پایه های اشتغال را محکمتر کنیم و خدایی نکرده این پایه ها را تخریب نکنیم.

                  

وی با اشاره به راه اندازی بخشی از پالایشگاه قطران زرند در هفته گذشته اظهار داشت: راه اندازی تمامی این صنایع در شهرستان بسیار به کاهش مشکل اشتغال در شهر و به کار گیری جوانان این مرز و بوم کمک خواهد کرد.

                  

اسلامی گفت: بی شک مشکلاتی هم در وجود صنایع در شهرستان زرند وجود دارد که باید با ارائه راهکار در جهت حل آنها پیش برویم و با تخریب و بیان اینکه این صنایع نباید وجود داشته باشند کاری پیش نخواهد رفت.

                  

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در ادامه گفت: امسال سال انتخابات است و یکی از کارهای بزرگی که ما باید انجام بدهیم بحث انتخابات است و به حمد الله یکی از ویژگی های خوب نظام ما این است که در این ۳۶ سال بیش از ۳۰ انتخابات را برگزار کرده است که نشان از مردم سالاری این نظام و توجه به رای مردم بوده و هست.

                  

وی گفت: همانطور که رئیس جمهور هم در جلسه استان ها فرمودند “مسئولیت برگزاری انتخابات به عهده دولت است” و دولت هم انشاالله با قدرت و قاطعیت و سلامت کامل دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برگزار خواهد کرد و ما تنها وظیفه داریم که حضور و زمینه ای را فراهم کنیم که همه سلایق و تفکرها در این انتخابات حضور داشته باشند.

                  

اسلامی گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد چه کسی نماینده مردم خواهد شد و تمامی سلایق و تفکرها باید برنامه های خود را ارائه دهند و مردم با در نظر گرفتن برنامه های کاندیداها، نماینده مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد و تنها وظیفه ما ایجاد شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

                  

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در پایان سخنان خود اظهار داشت: تمامی افرادی که قصد دارند به عنوان کاندیدا در انتخابات حاضر باشند می توانند در این بحث وارد شوند اما مراقب تبلیغات زود هنگام هم باشند که این یک جرم انتخاباتی است و در آینده شاید برای آنان مشکل ساز شود.

 

                  

                  
انتهای پیام/