آزادگان سرمایه‌های زنده و با ارزشی هستند

تعدادی از اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای روستای باب هویز به اتفاق دهیار این روستا به مناسبت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور در منزل جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس حسین ملکی با نامبرده و اعضای خانواده این آزاده قهرمان از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.

ملکی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روستای باب هویز در دیدار با خانواده حسین ملکی، جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس، گفت: آزادگان سرمایه‌های زنده و با ارزشی هستند که به اندازه تاریخ جنگ، برای مردم آموزنده هستند.

 

 

روستای باب هویز


به گزارش صدای زرند، به مناسبت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تعدادی از اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای روستای باب هویز به اتفاق دهیار این روستا با حضور در منزل جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس حسین ملکی با نامبرده و اعضای خانواده این آزاده قهرمان از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.

 

 

در این دیدار صمیمی ملکی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روستای باب هویز ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی عنوان داشت: صبوری و مقاومت شما به خاطر وفاداری به انقلاب و کشور بهترین عنوان برای ایثارگری است و آزادگان سرمایه‌های زنده و با ارزشی هستند که به اندازه تاریخ جنگ، برای مردم آموزنده هستند.

 

 

در ادامه برادر آزاده حسین ملکی با ذکر خاطراتی شنیدنی ازدوران اسارت یاد و خاطره همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبر ابراهیمی زرندی