سرمایه انسانی هر جامعه محصول آموزش و پرورش است / ممنوع کردن زرند در خصوص ورود افاغنه

حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: تمام سعی شورای تامین شهرستان زرند ممنوع کردن زرند در خصوص ورود افاغنه و استفاده از لباسهای بومی مهاجرین است که امیدواریم با تصویب این طرح ها بتوانیم بخشی قابل توجهی از مشکلات شهرستان در خصوص این مشکل را برطرف نمائیم.

 خنجری فرماندار زرند در صبحگاه اداری آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: یکی از وظایف خطیر آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه است و به جرات می توان گفت سرمایه انسانی هر جامعه محصول آموزش و پرورش است.

 

Khanjeri


به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن تبریک سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی و ولادت با سعادت امام رضا (ع) نقش آموزش و پرورش را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان منحصر به فرد دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در دانش آموزان سبب تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 
فرمانداری زرند افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهداءوشیوه زندگی آنها بهترین الگو برای زندگی می باشد و امیدوارم بتوانیم در این راه وظیفه سنگینی که بر دوشمان هست را به خوبی ادا نمائیم.

 
وی از آموزش و پرورش به عنوان یکی از اساسی ترین ادارات شهرستان نام برد و گفت: یکی از وظایف خطیر این نهاد تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه است و به جرات می توان گفت سرمایه انسانی هر جامعه محصول آموزش و پرورش است.

 
وی تصریح کرد: بدون برخورداری از آموزش و پرورش پویا نمی توان به توسعه امیدوار بودو از اهداف مهم دولت تدبیر و امید نگرشی عالمانه به امر توسعه نظام تعلیم و تربیت و تامین نیروی انسانی است که رشد اعتبارات و توجه به این نهاد دلیل بر این مدعا است.

 

 

وی با اعلام اینکه از هرگونه تلاشی برای حمایت از آموزش و پرورش دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات و ظرفیتها را در اختیار این نهاد قرار خواهیم داد گفت: بیشترین مشکلات و تنگناهای اموزش و پرورش شهرستان در حوزه نیروی انسانی و زیر ساختهای آموزشی اشت که این امر در شورای آموزش و پرورش به امر توجه ویژه ای خواهد شد.

 

 

وی در ادامه به مشکلات موجود در شهرستان و حضور افاغنه نیز اشاره کرد و گفت: تمام سعی شورای تامین شهرستان زرند ممنوع کردن زرند در خصوص ورود افاغنه و استفاده از لباسهای بومی مهاجرین است که امیدواریم با تصویب این طرح ها بتوانیم بخشی قابل توجهی از مشکلات شهرستان در خصوص این مشکل را برطرف نمائیم.

 
خنجری فرماندار زرند در ادامه به بحث آلایندگی کارخانه کک و قطران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بعضی از مواقع شاهد بوی نامطبوع در فضای شهر می باشیم که وجود کارخانجات در شهرک صنعتی و کشتارگا دام و طیور نیز بر این آلایندگی ها می افزاید.

 
وی گفت: با اقدامات انجام گرفته در مجتمع کک و قطران دولت خوشبختانه نسبت انتشار بوهای نامطبوع در این کارخانه به پائین ترین حد خود رسیده است و کارخانه کک ۸۰۰هزار تنی نیز در حال حاضر با ۳۰درصد از توان خود در حال فعالیت می باشد.

 
وی بحث ورود کارگران چینی نیز اشاره کرد و گفت: کارگران چینی  قطعا ویزای وزارت امور خارجه را دارند و قطعا پیمانکار به این نیروها نیاز دارد که با طی مراحل قانونی وارد این شهرستان شده اند.

 
وی گفت: پیمانکار موظف است به ازای هر کارگر خارجی با ۳کارگر ایرانی قرارداد منعقد نماید در صورتی که در این شرکت نزدیک ۸۹کارگر چینی و بیش از ۱۶۰۰کارگر ایرانی مشغول به فعالیت می باشند.

 
“حمید صادق زاده” مدیر اداره آموزش و پرورش زرند نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر به فرهنگی بودن این شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان رجائی و باهنر از دل |آموزش و پرورش برخاسته بودند و یکی از افتخارات این نهاد وجود شهیدان گرانقدر در این  نهاد می باشد.

 
صادق زاده گفت: مدیران و مربیان آموزش .پرورش باید شاخصه های شهیدان رجائی و باهنر را در مدیریت خود بکار گیرند و ارائه مدیریت از نوع شهید رجائی باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.

 
وی تصریح کرد: یاد دادن و یاد گرفتن باید از ویژگیهای تعلیم و تربیت باشد و رفتار و گفتار مدیران و مربیان باید در دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

 
وی به جهش خوب اداره آموزش و پرورش در دوسال اخیر اشاره کردو گفت: حضور بیشترین افراد و آمار بالای قبول شدگان در کنکور سراسری نشان از اهمیت مدیران و دانش آموزان و والدین آنها به امر تعلیم و تربیت داشته است.

 
وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته آموزش و پرورش در طی یکسال گذشته پرداخت.

 

انتهای پیام/