جشنواره های هنری مهتاب کویر فرصتی مناسب برای معرفی زرند

در نشست مشترک اعضاء انجمن های هنری و فعالین حوزه فرهنگ و هنر زرند احمد رشیدی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان گفت: با ارائه فراخوان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد استقبال علاقمندان به حوزه ها و گرایش های هنری بودیم که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.

Rashidi_Ahmad_d66600001_Sedayezarand01عصر چهارشنبه ۲۸ مرداد جلسه مشترک اعضاء انجمن های هنری و فعالین حوزه فرهنگ و هنر زرند در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با حضور ریاست این اداره برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، در نشست مشترک اعضاء انجمن های هنری و فعالین حوزه فرهنگ و هنر زرند احمد رشیدی زرندی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان گفت: با ارائه فراخوان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد استقبال علاقمندان به حوزه ها و گرایش های هنری بودیم که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.

 

وی افزود: اجرای جشنواره های هنری زرند بنام مهتاب کویر فرصت مناسبی برای معرفی زرند و چهره روشن این خطه از میهن عزیز اسلامی مان به تمامی مردم و حتی جهان است که به عنوان بخشی از وظایف ذاتی هنرمندان است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی زرند تصریح کرد: توجه هنرمندان به فرهنگ بومی و مضامین فولکلوریک (فرهنگ و دانش بومی و عامه) می تواند به غنای جشنواره ها افزوده و نوجوانان و جوانان را به ترویج فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اسلامی ترغیب نماید.

                

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند همچنین به ضرورت  آشتی دادن بیشتر مردم با حوزه  های مختلف هنری  اشاره کرد، و افزود: خوشبختانه با توجه به استقبال و حضور بی نظیر هنرمندان طی یکسال گذشته می توانیم با حضور نخبگان و هنرمندان شهرستان و همراهی مردم سالِ پر رونقی برای عرصه فرهنگ و هنر این شهرستان رقم بزنیم.

                

در پایان نیز هنرمندان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ها نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودنند.

 

 

انتهای پیام/