قطعی مداوم آب آشامیدنی روستاهای جلگه شور زرند و عدم پیگیری مسئولین

اهالی این روستا با بروز این مشکل خواستار پیگیری مسئولین در این مورد هستند و از مسئولین مربوطه تقاضا دارند تا با رفع این مشکل بتوانند به خواسته آنان پاسخ دهند.

GhatiyeAB_sz_df680050202اهالی روستاهای جلگه شور در غرب زرند با مشکل قطعی مداوم آب در طول شب مواجه بوده و از این وضعیت شاکی و ناراضی می باشند.

 

به گزارش صدای زرند، اهالی روستاهای اسماعیل آباد واسط، ده ایرج، کریم آباد، خیر آباد و حسین آباد آخوند حدود دو ماه است که هر شب از ساعت نه شب الی هشت صبح شاهد قطعی آب بوده و با پیگیری های صورت گرفته مسئولین موضوع را کمبود آب اعلام نموده و مشکل کمبود آب را فقط متوجه اهالی این روستاها می دانند.

 

هر چند آب مصرفی این روستاها آب آشامیدنی سالم محسوب نمی گردد ولی قطعی مداوم همین آب هم موجب ایجاد مشکلات زیادی در این روستاها شده است.

 

اهالی این روستا با بروز این مشکل خواستار پیگیری مسئولین در این مورد هستند و از مسئولین مربوطه تقاضا دارند تا با رفع این مشکل بتوانند به خواسته آنان پاسخ دهند.

 

لازم به ذکر است که قطعی آب اگر در ساعات عدم نیاز مصرف کنندگان (دوازده صبح الی پنج صبح) باشد هیچگونه مشکلی برای اهالی این روستاها ایجاد نمی کند اما وجود این قطعی مداوم و بدون دلیل، که در طول روز نیز مشکل عدم فشار در لوله های آب به مشکل قطعی شب اضافه می گردد اهالی را بسیار شاکی و نگران کرده است.

 

در این رابطه حبیب اله فاضلی، نائب رئیس شورای اسلامی روستای اسماعیل آباد در گفتگو با صدای زرند گفت: این مشکل از قبل از ماه مبارک رمضان به وجود آمده است و ما با انتقال این مشکل به مسئولین مربوطه در حال پیگیری برای حل آن هستیم اما مردم واقعاً از این شرایط ناراضی هستند.

 

وی با بیان اینکه مسئولین مربوطه توجه ای به نارضایتی مردم نمی کنند و ما به عنوان شورای روستا تحت فشار شدید هستیم، گفت: حسن زاده، بخشدار مرکزی زرند نیز طی بازدید که چند روز پیش از این منطقه داشت، گفت این مشکل تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و گفت ما به دنبال تامین بودجه برای حفر چاه جدید برای رفع این مشکل هستیم.

 

فاضلی در ادامه افزود: اما این وعده مشکل مردم را حل نمی کند و مطمئناً این وعده که هنوز مشخص نیست که عملی بشود یا نه چیزی از اعتراض و شکایت مردم به شورا کم نخواهد کرد و ما تا همین لحظه نیز به سختی جلوی اعتراض مردم را گرفته ایم.

 

نائب رئیس شورای اسلامی اسماعیل آباد همچنین گفت: همانطور که دیگر اهالی نیز گفته اند ما هم راضی به قطعی آب در طول ساعات بعد از نیمه شب تا پنج صبح هستیم اما متاسفانه مسئولین مربوطه اصلاً در این زمینه توجه نمی کنند و مردم این منطقه نیمی از روز را بدون آب باید سپری کنند و حتی در صورت نیاز واجب به آب برای استحمام نیز در این منطقه مشکل وجود دارد.

 

وی در پایان با بیان اینکه ما پیشنهاد برای قطع آب در ساعات عدم نیاز مصرف کنندگان را به مسئولین داده ایم اما متاسفانه این پیشنهاد را قبول نکرده اند، اظهار داشت: حتی قطعی موقت و چند ساعته و جیره بندی در اوج مصرف آب یعنی در طول روز نیز بسیار بهتر از وضع کنونی می تواند باشد که امیدواریم مسئولین در این زمینه هرچه زودتر تدبیری بیاندیشند و چاره ای برای حل مشکل اهالی این منطقه پیدا کنند.

 

 

انتهای پیام/