عدم رضایت مادر از دفن فرزند شهیدش در کرمان/ ۲۹ سال چشم انتظاری کم نبود

مادر شهید محمد شیخ شعاعی با اشاره به اینکه ۲۹ سال چشم انتظار فرزندم هستم، از دفن فرزند شهیدش در گلزار شهدای کرمان اعلام نارضایتی کرد.

 مادر شهید محمد شیخ شعاعی با اشاره به اینکه ۲۹ سال چشم انتظار فرزندم هستم، از دفن فرزند شهیدش در گلزار شهدای کرمان اعلام نارضایتی کرد.

 

شهید محمد شیخ شعاعی

 

به گزارش صدای زرند به نقل از دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی, خاتون حسینی مادر شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی (شهید تازه تفحص شده) در دیدار نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با خانواده روحانی شهید شیخ شعاعی در منزل مادرشهید با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، گفت: هر امامزاده ای که رفتم اولین خواسته ام پیدا شدن جسد پسرم بوده است.

 
وی با اشاره به اینکه پدر شهید حدود ۸ ماه پیش به رحمت خدا رفته است، افزود: ۲۹ سال چشم انتظار پسرم بودیم ولی دوباره پسرم را از من دور کردند.

 
مادر شهید شیخ شعاعی با اعلام نارضایتی از دفن پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه همه مردم اختیارآباد خواستار دفن فرزندم در گلزار شهدای اختیارآباد بودند، گفت: چرا برای من مادر حقی نگذاشتند و دوباره بین من و پسرم فاصله انداختند.

 
وی عنوان کرد: از چند روز قبل از تشیع جنازه همه مردم اختیارآباد، خانواده های شهدا، امام جمعه و سایر مسئولین از فرزندان پسرم عاجزانه خواستند که جسد شهیدم در گلزار شهدای اختیارآباد دفن شود ولی آنها قبول نکردند.

 
در این دیدار محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهید شیخ شعاعی از همرزمان وی در عملیات کربلای ۴ بود با بیان خاطراتی از شهید، گفت: باید مادر شهید را احترام کرد و به خواسته ایشان بعد از ۲۹ سال چشم انتظاری توجه می کردند.

 
پورابراهیمی تصریح کرد: از دامن این مادر فرزندی بوجود آمده که افتخار اسلام است و جان خود را در راه دین خدا می دهد.

 

انتهای پیام/