آمبولانس دو نفر را به کام مرگ فرستاد

راکب و ترک نشین موتور بعد از انتقال به بیمارستان سینا زرند و با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان آنان به علت شدت جراحات وارده هر دو جان خود را از دست دادند.

MotorBicycleبی احتیاطی از سوی راننده ی آمبولانس ۱۱۵ زرند که برای انتقال یک مصدوم تصادف در حال انجام وظیفه بود موجب برخورد آمبولانس با یک موتورسیکلت در خیابان شهید عربزاده زرند شد و راکب موتورسیکلت و ترک نشین آن هر دو جان خود را از دست دادند.

 

صدای زرند / حوادث: این حادثه چهارشنبه شب و در خیابان شهید عربزاده شهر زرند اتفاق افتاد که در آن آمبولانس ۱۱۵ که برای انتقال مجروح یک تصادف به خیابان قرنی زرند اعزام شده بود در حین برگشت و بعد از خروج از یک کوچه، در خیابان شهید عربزاده با یک موتورسیکلت که دو نوجوان ۱۶ ساله بر آن سوار بودند برخورد می کند.

 

برخورد آمبولانس با موتورسیکلت موجب به هم خوردن تعادل آن شده و در نهایت موتورسیکلت بشدت با کانتینر تریلی پارک شده در خیابان برخورد داشته و موجب جراحت شدید دو سرنشین موتورسیکلت می شود.

 

راکب و ترک نشین موتور بعد از انتقال به بیمارستان سینا و با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان آنان به علت شدت جراحات وارده هر دو جان خود را از دست دادند.

 

سرگرد علی زمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زرند در گفت و گو با ایرنا در این رابطه گفته است: موتورسوار در این حادثه مقصر نبوده است اما اگر راکب و ترک نشین از کلاه ایمنی استفاده می کردند از مرگ نجات پیدا می کردند.

 

وی عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده اورژانس ۱۱۵ و همچنین پارک غیر مجاز کانتینر در معابر شهری را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/