من که اصلاً از شهرداری راضی نیستم!

انتقاد شهروندی / با زبان ساده می نویسم لطفاً شما به گوش ساده نشنوید.

صدای زرند: یکی از شهروندان محترم زرندی در یک متن انتقادی، به وضعیت خدمات حمل و نقل مسیر زرند به منطقه بهشت وحدت اعتراض داشته کرده است که متن این انتقاد در ادامه آورده شده است. باشد که به گوش آنان که خود را مسوول می نامند برسد.

                
DarkhastMardomi

 

با سلام خدمت مسئولین پایگاه خبری صدای زرند،

                

نمیدانم ایمیلم خوانده می شود یا نه؟ یا اصلا بهش توجه میشه یا نه؟ اما…

                

در مورد سرویس های بین مناطق مختلف شهرستان زرند از جمله منطقه بهشت وحدت انتقاد دارم.

                

سرویس های عمومی شهرستان زرند اصلاً وضعیت خوبی ندارند… متاسفانه یا خوشبختانه خودتون با ماشین های شخصی توی شهر جا  به جا می شوید و متوجه حال ما نیستید… (حرف ما رو درک نمی کنید!)

                

چکار می خواهید بکنید…؟؟! من بلد نیستم لفظ قلم صحبت کنم…! فقط بلدید کرایه ها رو گرون کنید… لطفاً نگید این ۱۰۰ تومن ها چیزی نیستن… واسه شما، آره چیزی نیست… ولی برای امثال من خیلیه… کاش حالا خدمات درستی ارائه می شد…

                

این منطقه بهشت وحدت که اصلاً معلوم نیست وضعیتش چطوریه… رانندش که باید الان بازنشسته باشه هنوز رو خطه… دیر میاد… دیر میره… توجه ای هم به حرف مردم نداره… الان هم که سرویس ها رو از این ون ها گذاشتن… آخه واسه چهار تا روستا یه ون کوچیک میذارن؟!! خودتون قضاوت کنید! اونم تو این گرما؟؟؟؟ مگه میشه؟!!!

                

اگه یه ذره احساس مسئولیت می کنید لطفاً به حرفهای ما توجه کنید… بذارید پولی که می گیرید حلال باشه… من که اصلاً از شهرداری راضی نیستیم…

                

اینو اگه میخونید به گوش اونایی که باید بخونن برسونید… من این رو با زبان ساده می نویسم لطفاً شما به گوش ساده نشنوید!

                

میخواستم بنویسم.

                

با تشکر… ولی راضی نیستم ازتون