ابوترابی فرد: مسأله بازنشستگان فولاد دغدغه عموم نمایندگان است / مشکل بازنشستگان فولاد بررسی می‌شود

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند در مجلس در تذکری، اظهار کرد: پرداخت حقوق بازنشسته‌های فولاد مدتی است که به تعویق افتاده است و دولت باید به طور جدی فکری در این زمینه کند زیرا زندگی این افراد را با سختی روبرو کرده است.

Amiri_Abotorabi_5550204مسأله بازنشستگان فولاد در جلسه امروز با مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی شد.

                

به گزارش صدای زرند، به نقل از ایسنا، حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند در مجلس در تذکری، اظهار کرد: پرداخت حقوق بازنشسته‌های فولاد مدتی است که به تعویق افتاده است و دولت باید به طور جدی فکری در این زمینه کند زیرا زندگی این افراد را با سختی روبرو کرده است.

                

ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: مسأله بازنشستگان فولاد دغدغه عموم نمایندگان است که حتی در هنگام بودجه هم پیگیر این موضوع بوده‌اند. اخیراً هم در این رابطه نامه‌ای را به بنده ارسال کردند.

                

وی افزود: دیروز هم بنده با مسئولین این سازمان و آقای نوبخت صحبت کردم و آنها هم تأکید داشتند که باید از همه ظرفیت برای حل این مشکل استفاده شود.

                

لازم به ذکر است که عصر امروز سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴، جلسه ای با حضور محمدحسن ابوترابی فرد و جمعی از وزرای کشور و مسئولان صندوق فولاد کشور پیرامون پیگیری این مشکل برگزار شد که در این جلسه، نائب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مسئولین در جلسه، گفت: امیدواریم در این جلسه هر چه سریعتر مشکل بازنشستگان صندوق فولاد با همفکری نمایندگان و مسئولان دولت حل و فصل شود.

 

sz_df57707df01 sz_df57707df02 sz_df57707df03 sz_df57707df04

                

                

انتهای پیام/