تفسیر عکس کاملاً دوستانه ی شورای شهر زرند (!!؟)

نکته جالب در این تصاویر تفکیک و جدایی کاملاً مدیریت شده بین موافقین (سمت راست تصویر) و مخالفینِ (سمت چپ تصویر) در انتخاب حاج مهدی برهانی نژاد می باشد؛ که نشان می دهد با تمامی شعارها و حرف های گفته شده در جلسه دیروز شورا هنوز حلقه وصلی برای گرفتن یک عکس یادگاری توسط اعضای شورای اسلامی شهر زرند نیاز می باشد.

صدای زرند: بعد از انتخاب حاج مهدی برهانی نژاد به عنوان منتخب شورای اسلامی شهر زرند در چند هفته اخیر جو شورای چندان مناسب نبود.

 

خوشبختانه و با درایت برهانی نژاد و انصراف از این انتخاب، عصر دیروز اعضای شورای اسلامی شهر زرند با توافق آرا و با حضور حجت الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، تصمیم به انتخاب گزینه ی جدید، آقای مهندس احمد محمدی، نمودند.

 

بعد از این مراسم، اعضای شورای شهر عکس هایی برای نشان دادن اتحاد به وجود آمده در شورا گرفتند که نکته جالب در این تصاویر تفکیک و جدایی کاملاً مدیریت شده بین موافقین (سمت راست تصویر) و مخالفینِ (سمت چپ تصویر) در انتخاب حاج مهدی برهانی نژاد می باشد؛ که نشان می دهد با تمامی شعارها و حرف های گفته شده در جلسه دیروز شورا، هنوز حلقه وصلی برای گرفتن یک عکس یادگاری توسط اعضای شورای اسلامی شهر زرند نیاز می باشد.

              

این بار این حلقه وصل مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان شده است. ای کاش به احترام ایشان و به احترام به مردم و رای آنان، اعضای شورای اسلامی شهر زرند نیز دست از این دو و چند دستگی ها کشیده و تنها و با هدف آبادانی شهر در کنار هم به ادامه روند کاری شورا بپردازند. اعضای شورای شهر این را بدانند که از این پس بیشتر و دقیق تر زیر ذره بین رسانه ای مطبوعات محلی قرار خواهند داشت.

ZarandShora_Etehad